خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

حضور جریانات مختلف سیاسی قزوین در انتخابات را استقبال می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۴۰۶

استاندار قزوین گفت: از حضور جریانات مختلف سیاسی در انتخابات استقبال می‌کنیم و اعتقاد داریم تنوع کاندیداها و سلایق مختلف در معرض رای به باشکوه برگزار شدن انتخابات کمک می‌کند و مهم‌ترین عامل مشارکت است.

به گزارش ایلنا، محمدمهدی اعلایی در دیدار با امام جمعه بوئین زهرا گفت: موضوع گمرک که امروز افتتاح شد در همین دولت اتفاق افتاده است، خیلی‌ها باور نمی‌کردند که فرآیندهای آن به این سرعت انجام شود.

استاندار قزوین ادامه داد: با راه‌اندازی این گمرک تردد محموله‌های نفتی کم می‌شود، خطرات کاهش می‌یابد و در ایجاد ارزش افزوده  و تعداد بیشتر اشتغال تسهیل‌گری اتفاق خواهد افتاد.

وی عنوان کرد: شهرک انرژی که به زودی کلنگ زنی می‌شود با ابتکار استان در سفر رئیس جمهور پیشنهاد داده شد و الگویی شده تا در استان‌های دیگر هم انجام شود و در ارزش آن همین بس که همه اراضی این شهرک در کمتر از یک روز به فروش رفته است.

استاندار قزوین اضافه کرد: در دنیای کنونی که فعالیت‌های انرژی تجدیدپذیر دارای ارزش می‌شود، بنای انرژی تجدیدپذیر در استان گذاشته شده است و در بازه زمانی کوتاه مدت در استان‌های دیگر هم در این زمینه از ابداع قزوین الگوگیری شده است.

نماینده عالی دولت در استان قزوین اظهار کرد: در حوزه راه منابع خوبی هزینه شده است، راه بوئین زهرا به دانسفهان هم به شکل جدی پیگیری می‌شود تا مشکلات موجود با سرعت رفع شود و دغدغه‌های مردم در این زمینه کاهش پیدا کند.

وی بیان کرد: در انتخابات، استان قزوین جزء استان‌های نخست کشور در تایید صلاحیت‌ها است و نسبت تایید صلاحیت به کاندیداها قابل قبول است.

اعلایی گفت: البته بخشی از افرادی که رد صلاحیت شده‌اند شرایط اولیه کاندیداتوری را نداشتند و به همین دلیل نتوانسته‌اند تأیید لازم را دریافت کنند ولی به صورت کلی می‌توان گفت در حوزه‌های انتخابیه استان شاهد حضور سلایق مختلف در عرصه انتخابات خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز