خبرگزاری کار ایران

آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی در استان البرز برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۰۸۸۶

همزمان با سراسر کشور ، آزمون استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی در استان البرز برای جذب ۱۲۲ نفر نیروی انسانی جدید در بخش های بیمه ای و درمانی تامین اجتماعی استان البرز صبح امروز (جمعه سی‌ویکم فروردین) در محل دانشگاه خوارزمی کرج برگزار شد.

به گزارش ایلنا از البرز، همزمان با آزمون استخدامی سراسری سازمان تأمین اجتماعی ۱۲۲ نفر نیروی انسانی شامل ۲۶ نفر نیرو در بخش بیمه ای و ۹۶ نفر نیرو در بخش درمان تأمین اجتماعی استان البرز بکارگیری خواهند شد.

 نیروهای مورد نیاز مراکز درمانی مدیریت درمان تأمین اجتماعی البرز شامل پزشکان عمومی، متخصصان پوست و مو، رادیولوژی، گوش و حلق و بینی ENT، بیهوشی، اطفال، زنان و زایمان، چشم و دندانپزشکی می‌شود.

دیگر نیازمندی‌های نیز کارشناس مسؤول آزمایشگاه، کارشناس آزمایشگاه تشخیص طبی، کارشناس فناوری اطلاعات، کارشناس فناوری اطلاعات سلامت، پرستار و کمک پرستار، کارشناس پرتوشناسی، کارشناس توانبخشی فیزیکی، کارشناس اتاق عمل، کارشناس هوشبری، کارشناس فوریت‌های پزشکی،ناظربیمارستانی، ماما، دارودار و دارویار هستند که همزمان با سراسر کشور، از طریق برگزاری این آزمون کتبی، انجام مصاحبه و گزینش جذب خواهند شد.

لازم به توضیح است که بنا به گفته مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور، نتایج این آزمون در اواخر اردیبهشت ماه اعلام خواهد شد. 

آزمون استخدامی امروز توسط جهاد دانشگاهی در محل دانشگاه خوارزمی کرج برگزار و نمایندگان اداره کل منابع انسانی و هسته گزینش سازمان سازمان تامین اجتماعی و  اداره کل و مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز بر روند برگزاری این آزمون نظارت داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز