خبرگزاری کار ایران

مریم قهرمانی صارم؛

لزوم تخصیص مکان برای راه‌اندازی بازارچه صنایع دستی زنان کارآفرین و سرپرست خانوار

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۲۰۳

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر کرج گفت: مدیریت شهری یکی از مهمترین برنامه‌های خود را حمایت از زنان کارآفرین و سرپرست خانوار برای تامین بازار فروش محصولات آنان در عرصه اقتصادی و بازار قرار دهد.

به گزارش ایلنا از البرز، مریم قهرمانی صارم در جلسه یکصد و شصت و دومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج اظهارداشت: زنان کارآفرین در عرصه‌های اقتصادی به دنبال جذب و تامین بازاری برای فروش محصولات خود هستند که از مدیران مناطق درخواست می شود  به این مهم توجه کرده و سوله و یا مکانی را برای این قشر تامین کنند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: در این راستا سال گذشته مدیر منطقه 4 شهرداری اقدام به تامین مکان با مدت معین نمود که جای قدردانی دارد.  

قهرمانی در بخش دیگری از سخنانش به ساماندهی دستفروشان اشاره و  اذعان کرد:  ساماندهی و مدیریت یکپارچه دستفروشان در مناطق مختلف و پرترافیک مورد توجه مدیریت شهری قرار گرفته شود.

وی با بیان اینکه با انتقال دستفروشان به مکان مناسب دیگر شاهد سد معبر در کرج نباشیم، خاطرنشان کرد: مردمی که برای خرید پوشاک، اقلام مصرفی و خوراکی، لوازم خانه و … وقت بیشتری را در خیابان‌ها می‌گذرانند و از سوی دیگر حجم گسترده دستفروشان و بساط کنندگان در خیابان‌ها موجب ترافیک‌های سنگین و اشکال در تردد می‌شود. این هرج و مرج تا جایی پیش می‌رود که حتی مغازه‌داران هم که به ستوه آمده اند.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر کرج ،طرح ساماندهی دستفروشان در کلانشهر کرج را مستلزم همکاری تمامی دستگاه‌ها و شهرداری دانست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز