خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان خبرداد؛

دستگیری باند حرفه‌ای جعل اسناد و مدارک در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۲۶۹

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری یک باند حرفه ای جعل اسناد و مدارک در شهرستان کنگاور و کشف مقدار زیادی اسکناس و مدارک جعلی خبر داد.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان در این باره اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس آگاهی استان مبنی بر اینکه اعضای یک باند جعل اسناد و مدارک در پوشش یک دستگاه اتوبوس مسافربری قصد انتقال مقادیر زیادی اسناد و مدارک جعلی به مرکز کشور را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: با هماهنگی‌های صورت گرفته ماموران ایستگاه بازرسی شهیدزنگنه کنگاور حین کنترل خودروهای عبوری موفق به شناسایی اتوبوس مذکور شده و پس از توقف آن، دو فرد جاعل را دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.

سردار حاجیان تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته ۱۰ قطعه گواهینامه رانندگی، دو جلد شناسنامه، یک قطعه کارت پایان خدمت، دو قطعه کارت اشتغال و شناسایی اتباع خارجه، دو قطعه کارت ملی و کارت خودرو، سه برگ سبز مالکیت خودرو، پنج برگ گواهینامه پایان دوران تحصیلات دانشگاهی، پیش دانشگاهی و متوسطه که همگی جعلی بودند به همراه یک قبضه کلت و دو تیغه خشاب کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود : همچنین ۲۰۰ قطعه اسکناس جعلی ۵۰ هزار تومانی، ۶۹ قطعه اسکناس جعلی ۱۰۰ هزار تومانی و یک قطعه اسکناس جعلی ۲۰۰ هزار تومانی جمعاً به مبلغ ۱۷۱ میلیون ریال کشف شد.

وی یادآور شد: در این راستا پرونده‌ای تشکیل و دو متهم دستگیر شده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز