خبرگزاری کار ایران

برای اولین بار در کشور؛

انتخاب سه کارگر نمونه فارس به عنوان نخبه های ملی

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۲۱۸۴

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس با بیان اینکه امسال برای اولین بار، سه کارگر نمونه استان به عنوان کارگران نخبه ملی در جشنواره امتنان کشوری انتخاب شده اند، گفت: این منتخبین در طول هفته کارگر با مقام معظم رهبری و سایر مقامات کشوری نیز دیدار خواهند داشت و از آنان تجلیل می شود.

به گزارش ایلنا، وحید خداپرست  با اشاره به اینکه انتخاب سه کارگر نمونه و برتر از فارس برای اولین بار در سطح کشور را نشان از انتخاب صحیح الگوهای کار و تلاش در استان تلقی کرد و یادآور شد: یک کارگر در بخش خدمات ، یک کارگر و یک گروه کار نیز از بخش کشاورزی برگزیده شده‌اند.  

وی فرهنگ کار را عالی ترین تصویر سازندگی و تحول آفرینی دانست و با بیان اینکه حیات یک ملت، برگرفته از این فرهنگ است اذعان داشت که کارگران، موتور محرکه تولید و پویایی اقتصاد هستند و همواره در این عرصه برای اعتلای کشور کوشیده اند. 

خداپرست با اشاره به پیشرفت هایی که به واسطه نبوغ و تلاش های بی وقفه جامعه کارگری فارس در سطح استان، حاصل شده است یادآور شد که هفته کار و کارگر، فرصتی برای پاسداشت مقام کارگرانی است که در مسیر توسعه و تعالی فارس از هیچ کوششی فروگذار نکرده اند.  

رئیس شورای هماهنگی دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در فارس، نقش و جایگاه جامعه کارگری استان در تحقق شعار سال را ترسیم کرد و کارگران را سربازان خطه مقدم جبهه اقتصادی خواند که در عرصه کار و تولید، نقش آفرین هستند.

خداپرست از تدوین برنامه هایی در سطح استان فارس در راستای مشارکت کارگران در حوزه جهش تولید خبر داد و با اشاره به سرفصل برنامه های اجرایی در هفته کارگر، تاکید کرد که معرفی الگوهای جامعه کار و تلاش در قالب جشنواره امتنان از کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه، یکی از شاخص ترین دستور کارهای مهم در این هفته است. 

وی به این نکته نیز اشاره کرد که بر خلاف سالهای گذشته، این بار مدیران شورای هماهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در فارس با حضور میدانی در کارگاه ها و کارخانجاتی که اقدامات شاخص انجام داده اند تلاش خواهند کرد تا با برپایی یک میز خدمت در همان واحدها، گامی بزرگ برای حل مشکلات کارگاه ها و کارخانجات در حوزه های مختلف خدماتی، اجتماعی و فرهنگی بردارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز