خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خبرداد؛

فعالیت شبانه روزی حدود 800 سیمبان در صنعت توزیع برق فارس

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۲۳۵۶

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: استمرار خدمات برق بدون حضور سیمبانان امکان پذیر نیست و این تلاشگران خدوم در طول سال اعم از فصل گرم و سرد با تلاش بی وقفه در جهت پایداری شبکه های برق تمام توان خویش را بکار می بندد تا روشنی بخش خانه ها باشند.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا کریمی فرد در  مراسم گرامیداشت روزسیمبان و تجلیل از همکاران سیمبان شرکت توزیع نیروی برق استان افزود: توجه به نکات ایمنی از ملزومات اصلی شغل حساس و مهم سیمبانی است و سیمبانان باید حین خدمت رسانی نکات ایمنی را رعایت و مد نظر داشته باشند تا با سلامت کامل بتوانند فعالیت خود را به انجام برسانند.

کریمی فرد، در ادامه نقش مهم سیمبانان در تحقق برنامه های مدیریت مصرف برق و گذر از ساعات اوج بار در تابستان سال جاری اشاره کرد و خاطرنشان کرد: گذر از پیک تابستان سال جاری، با تلاش‌جهادی همه همکاران میسر خواهد شد که سیمبانان به عنوان رزمندگان خط مقدم برقرسانی نقش بسزایی در موفقیت این برنامه ها و پایداری شبکه دارند.

در بخش دیگری از این مراسم معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان فارس نیز گرامیداشت روز سیمبان، بر لزوم بهره مندی این نیروهای با ارزش از دوره های آموزشی جدید تاکید کرد.

حمیدرضا جلایر اظهار داشت: بیش از 800 سیمبان در حوزه و جبهه های مختلف کاری در صنعت توزیع برق استان فارس در حال فعالیت شبانه روزی هستند که بی تردید برخورداری آنان از آموزش های مستمر و به روز می تواند در کاهش بروز خطرات و حوادث حین کار و توانمندتر شدن آنان تاثیر بسزایی داشته باشد. 

وی بر ضرورت رعایت اصول ایمنی و توجه به سلامتی از سوی سیمبانان تاکید کرد و افزود: سیمبانان همواره در تمامی اوقات حتی در شرایط سخت آب و هوایی استان، با جان و دل به صورت شبانه روزی در تلاش هستند تا هیچ خللی در برق‌رسانی پایدار به مردم ایجاد نشود، از این رو رعایت اصول ایمنی حین کار و حفظ جان بسیار ضرورت دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز