خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز مطرح کرد؛

آماده‌سازی زیرساخت‌ها در فرآیند «هدایت- رضایت» شهروندان و میهمانان شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۲۳۹۲

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز از آماده‌سازی زیرساخت‌ها و بهره‌گیری از ظرفیت‌های جدید مرکز ارتباطات مردمی (سامانه ۱۳۷) در فرآیند راهنمایی، هدایت و رضایت شهروندان و میهمانان این کلان‌شهر خبر داد.

به گزارش ایلنا، رضا جاویدی با اشاره به قابلیت‌های جدیدی که در واپسین روزهای سال ۱۴۰۲ به سامانه ۱۳۷ افزوده و پوسته جدید آن رونمایی شد، گفت: این ظرفیت‌های جدید و منحصربه‌فرد، امکان تعریف مهلت زمانی انجام کار برای هر گزارش، امکان ثبت امتیاز عملکرد برای هر وضعیت، امکان رضایت سنجی از همه گزارش‌های شهروندی، امکان ره‌گیری گزارش شهروندی به‌صورت مستمر، امکان تغییر وضعیت خودکار و اجرای برنامه کاربردی، کاربران حوزه‌ها را باهدف ایجاد رضایت‌مندی شهروندان ایجاد کرده است.

وی با تصریح بر قابلیت سامانه ۱۳۷ شهرداری شیراز به‌عنوان سامانه‌ای هوشمند عنوان کرد: در این راستا رویکردهای متعددی نظیر راهنمای مسافر، پاسخگویی به مسافر و شهروندان و نظارت ناظرین شورای اسلامی شهر و ثبت گزارش اشاره کرد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز به موضوع راهنمایی مسافر پرداخت و بیان کرد: مراکز اسکان و اقامت، اماکن فرهنگی و گردشگری، پارکینگ‌ها و خدمات فرهنگی و عمومی (گرمابه‌ها، کشیک اصناف و...) از مواردی بودند که مسافران از طریق مرکز ارتباطات مردمی شهرداری سامانه ۱۳۷ راهنمایی شدند.

به گفته جاویدی، در راهنمایی به مسافرین لینک مکان موردنظر به همراه لینک نقشه شهر با لایه‌های متعدد برای تماس‌گیرنده پیامک شد.

وی اضافه کرد: در نوروز ۱۴۰۳ با بهره‌گیری از ظرفیت‌های ایجادشده در سامانه ۱۳۷، نسخه موبایلی و فرآیند نظارت بر خدمات شهری ایجاد شد و ناظرین شورای شهر در ایام نوروز گزارش‌هایی ثبت و برای رسیدگی و رفع ایراد به حوزه‌های شهرداری ارجاع دادند.

جاویدی عنوان کرد: مرکز ارتباطات مردمی شهرداری شیراز در کنار پاسخگویی به مسافران و شهروندان، به نظرسنجی از مسافرین نوروزی و زائران سومین حرم اهل‌بیت(ع) و شهروندان در نقاط مختلفی نظیر مراکز خرید، گردشگری و کمپ‌ها نظرات را نسبت به عملکرد مجموعه شهرداری در نوروز در زمینه‌های مختلف پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز