خبرگزاری کار ایران

ارائه آموزش های هلال احمر در 64 مسجد استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۲۵۳۷

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، گفت: طی یک ماهه گذشته از سالجاری آموزش همگانی آمادگی در برابر مخاطرات هلال احمر استان در 64 مسجد توسط 50 مربی انجام شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، حکمت الله هاشمی، امروز در جمع خبرنگاران، افزود: آموزش یکی از محورها و رسالت های اصلی هلال احمر به شمار می رود که باید در این زمینه قوی و غنی عمل کنیم.

 مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان، تاکید کرد: با ارائه آموزش برای آحاد مردم جامعه می‌توانیم جان انسانی را نجات دهیم و با توسعه و گسترش فعالیت های آموزشی برای علاقمندان در قشرهای مختلف جامعه باید" هر خانه یک امدادگر" را محقق کنیم.  

وی، گفت: هلال احمر استان در ماه مبارک رمضان اقدام به ارائه آموزش همگانی به روزه داران در مساجد کرد که یکهزار و 342 نفر در 64 مسجد از این آموزش ها بهره مند شدند.

هاشمی، یادآور شد: این دوره ها با همراهی و مشارکت 50 مربی داوطلب خانم و آقا در سطح مساجد ارائه شده است.

وی تصریح کرد: آموزش های هلال احمر در سطح شهرها و روستاها، برای کارکنان دستگاه های اجرایی، کارکنان شرکت ها، واحدها و کارخانه های تولیدی و صنعتی، مراکز نظامی و انتظامی، مدارس، بوستان ها، محلات، مساجد، اعضای خانه های هلال، پایگاه های امداد و نجات جاده ای و اعضای هلال احمر ارائه می‌شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان، گفت: فراگیران علاقمند پس از گذراندن دوره های مقدماتی مورد نیاز می توانند از آموزش های تخصصی نیز بهره مند می شوند.

هاشمی با بیان اینکه برای فراگیران گواهینامه  صادر می شود، اظهار کرد: این آموزش های هلال احمر در شهرستان های زنجان، ابهر، خرم دره، خدابنده، طارم، ایجرود و ماهنشان در حال برگزاری و با قوت بیشتری ادامه دارد.

وی افزود: علاقمندان برای بهره مندی از آموزش های هلال احمر می توانند با مراجعه به خانه های هلال در سطح شهرها و روستاها، محلات، مساجد، ادارات، کارخانه ها و واحدهای تولیدی و شرکت ها، دهیاری ها و یا با مراجعه به شعب هلال احمر در شهرستان ها ثبت نام خود را قطعی کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان، گفت: علاوه بر این علاقمندان به فراگیری آموزش های هلال احمر می توانند با مراجعه به واحد آموزش شعب هلال احمر در شهرستان ها ثبت نام  خود را قطعی کرده و وارد دوره های آموزشی شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز