خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

تشریح برنامه های هفته کارگر در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۲۵۴۸

اهم برنامه ها؛ برگزاری همایش کارگری،نشست بررسی مشکلات واحدهای تولیدی نیمه فعال و راکد و تجلیل از کارگران نمونه

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی با تشریح برنامه های هفته کارگر در استان گفت: برگزاری همایش بزرگ کارگری،نشست بررسی مشکلات واحدهای تولیدی نیمه فعال و راکد و تجلیل از کارگران نمونه از مهمترین برنامه های هفته کارگر امسال در استان است.

سعید مصطفی نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایلنا،  برپایی همایش بزرگ کارگری، تجلیل از کارگران نمونه و نشست بررسی مشکلات واحدهای تولیدی نیمه فعال و راکد  را از مهمترین برنامه های هفته کار وکارگر در استان عنوان کرد.

دبیر خانه کارگر آذربایجان غربی با بیان اینکه برنامه‌های هفته کارگر امسال متفاوت‌تر از سال‌های دیگر برگزار می شود، ادامه داد: دیدار با مسئولان استانی از جمله استاندار و نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، برپایی جشنواره قرآنی و مسابقات قرآن کارگران، برپایی همایش بزرگ کارگری، دیدار با خانواده‌ معظم کارگری، حضور جامعه هدف در نماز جمعه ارومیه و شهرستان‌ها، فضاسازی محیطی، تجلیل از کارگران نمونه، بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی، برپایی نشست بررسی مشکلات واحدهای نیمه‌فعال و راکد، دایر شدن میز خدمت خانه کارگر ارومیه، حضور در آیین اهدای خون، مسابقات عکس و ورزشی همچنین برگزاری نشست خبری از جمله برنامه‌هایی است که برای این ایام تدارک دیده‌ایم.

مصطفی‌نژاد به انجام مکاتبات با فرماندار ارومیه جهت صدور مجوز راهپیمایی کارگران اشاره کرد و گفت: در صورت صدور مجوز با حضور حداکثری کارگران راهپیمایی باشکوهی برای تاکید بر مطالبات صنفی، افزایش حداقل دستمزد کارگران و حمایت از عملیات وعده صادق برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی به برگزاری نشست تخصصی با کارفرمایان ،با حضور کارگران اشاره کرد و گفت: تشکل‌های کارفرمایی با نمایندگان کارگری نشست خواهند داشت و در آن مشکلات جامعه کارگری و بازنشستگی به طور تخصصی مطرح می‌شود.

وی اضافه کرد: در روز جهانی کارگر هم گردهمایی کارگران، بازنشستگان و خانواده‌های آن‌ها با حضور مسئولان را خواهیم داشت که در آن هم مطالبات کارگری بیان خواهد شد‌.

 مصطفی نژاد در خاتمه خاطرنشان کرد: جانغعه کارگری انتظار دارد مسئولین به طور ویژه به هفته کارکر توجه داشته باشند و در این هفته صدای کارگران را بشنوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز