خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی شیراز خبرداد؛

دستگیری ۲ نفر اراذل و اوباش در شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۲۹۹۸

جانشین فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری ۲ نفر اراذل و اوباش خبر داد که اقدام به تخریب خودرو شهروندان کرده بودند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ عبدالرضا ضربت، در تشریح این خبر بیان داشت: شب گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر فحاشی، درگیری و تخریب خودرو شهروندان توسط ۲ نفر اراذل و اوباش در یکی از محلات شهرستان شیراز، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل مذکور اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که یک خودرو وانت پراید پلاک مخدوش با 2 سرنشین ضمن قدرت نمایی، یک سواری پراید را نیز تخریب کرده‌اند.

جانشین فرمانده انتظامی شیراز تصریح کرد: اراذل و اوباشان که هنوز در صحنه حضور داشته بودند، با مشاهده پلیس، به سمت ماموران حمله‌ور و با پرتاپ شی سخت خودو پاسگاه را تخریب کردند.

ضربت با بیان اینکه ماموران انتظامی آنان را به آرامش دعوت ولی متاسفانه هیچ توجهی نکردند، گفت: متهمین اقدام به فرار کردند و پس از حدود ۲۰ دقیقه تعقیب و گریز، ماموران انتظامی موفق شدند آنان را دستگیر و یک قبضه قمه را نیز کشف کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در سوابق متهمین جرائمی از قبیل کیف قاپی، نزاع و درگیری، حمل مواد مخدر و سرقت موتورسیکلت به چشم می‌خورد، تصریح کرد: اراذل و اوباشان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز