خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شهرداری شیراز خبرداد؛

فوت دو کارگر در حادثه عملیات لوله گذاری دفع آب های سطحی در شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۳۸۵۰

سخنگوی شهرداری شیراز گفت: طی حادثه در عملیات لوله گذاری دفع آب های سطحی توسط پیمانکار، متاسفانه دو کارگر پیمانکار مربوطه فوت کردند.

به گزارش ایلنا، رضا جاویدی با بیان اینکه این حادثه پیش از ظهر امروز (شنبه 8 اردیبهشت) رخ داده است، افزود: عملیات لوله گذاری دفع آبهای سطحی در میدان دولت ابتدای بولوار میثم در حال انجام بود که سه کارگر پیمانکار طرف قرارداد شهرداری منطقه پنج در حین انجام عملیات لوله گذاری در پی ریزش جداره مسیر حفاری در هنگام عملیات خاکبرداری دچار حادثه شدند.

وی ضمن ابراز همدردی و تسلیت به خانواده داغدار کارگران فوت شده، اضافه کرد: با حضور به موقع نیروهای آتش نشانی یکی از کارگران، زنده از زیر خاک بیرون کشیده شد اما متاسفانه با وجود انجام عملیات، دو کارگر پیمانکار فوت کردند.

سخنگوی شهرداری شیراز با ابراز تاسف از وقوع این حادثه، ادامه داد: پیکر کارگران فوت شده با نظارت مقام قضایی جهت انتقال به پزشکی قانونی تحویل عوامل مربوطه شده است.

لازم به ذکر است که شهرداری شیراز در راستای توسعه شبکه دفع آب های سطحی بمنظور جلوگیری از آب گرفتگی معابر و براساس برنامه ریزی ها و مطالعات انجام شده، اقدام به اخذ پیمانکار جهت اجرای پروژه لوله گذاری دفع آب های سطحی این محل کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز