خبرگزاری کار ایران

مدیر کل دامپزشکی استان خبر داد؛

تسهیل کردن تأمین دارو و واکسن مورد نیاز دامداران و مرغداران لرستانی

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۶۷۴۰

مدیرکل دامپزشکی لرستان از تسهیل کردن تأمین دارو و واکسن مورد نیاز دامداران و مرغداران استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، «مصطفی زبردست» روز یکشنبه شانزدهم اردیبهشت ماه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در جهت رفع مشکلات تأمین دارو و واکسن دامداران و مرغداران استان این اداره کل با همکاری نظام دامپزشکی مبادرت به صدور مجوز فعالیت مراکز درمانی و توزیعی دارو و واکسن کرده است.

وی افزود: در همین راستا ۱۰۳ داروخانه دامپزشکی، ۸۰ درمانگاه دامپزشکی، ۴ آزمایشگاه دامپزشکی و ۱۲ شرکت پخش و توزیع واکسن و دارو و ۲ کارخانه دارو سازی دامپزشکی در لرستان فعال بوده و به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهند.

مدیرکل دامپزشکی لرستان خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی جمعیت دامی روستایی و عشایری استان و افزایش میزان تعداد واحدهای دامپروری صنعتی این اداره کل در راستای تامین دارو و واکسن‌های دامی مورد نیاز در استان اقدام به صدور مجوزهای فعالیت برای متقاضیان واجد شرایط فعالیت در حرفه دامپزشکی کرده است.

زبردست اولویت صدور مجوز مراکز دارویی و درمانی را مناطق و بخش های استان عنوان کرد و هدف از این اقدام را در دسترس بودن خدمات دامپزشکی جهت استفاده بهره‌برداران برشمرد.

وی در پایان گفت: با اقدامات انجام شده در حال حاضر هیچ گونه کمبود دارو و واکسن دامی در استان لرستان وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز