خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استاندار:

رسانه‌های قزوین به گفتمان خیرخواهی و برادرانه تمرکز کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۷۴۸۴

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: در فضای رسانه می‌توان به گفتمان خیرخواهی و برادرانه تمرکز داشت و نقدها هم باید با این محوریت انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، نشست مشترک شورای روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان با اعضای هیأت مدیره خانه مطبوعات به ریاست عباس کاظمی، در سالن جلسات معاونت سیاسی استانداری برگزار شد.

عباس کاظمی در این نشست گفت: پیشنهاد تشکیل اتاق مشترک بین روابط عمومی‌ها و خانه مطبوعات از مواردی است که می‌توان آن را اجرایی کرد، استخراج یک الگوی مناسب برای نشست‌های خبری هم کار پیچیده‌ای نیست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین ادامه داد: برگزاری جلسات و نشست‌های مشترک به طور قطع در حوزه‌های تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری تاثیرگذار خواهد بود و از آن استقبال می‌شود.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان قزوین با اشاره به گفتمان سازی اظهار کرد: گفتمان خیرخواهی و برادری از مواردی است که می‌توان روی آن تمرکز کرد اما در استان بارها به آن تاخته شده است.

به گفته کاظمی نقد تیز بینانه است که می‌تواند انسان را از مسیرهای سخت عبور دهد و از این رو باید وزن نقد سنگین‌تر از تعریف باشد؛ اگر این نقد باید در فضای خیرخواهی و براددرانه رقم بخورد می‌تواند تاثیرگذار باشد و نقدی که در فضای دشمنی باشد تاثیری نخواهد داشت.  

رسانه مهم‌ترین جبهه پیش روی ما است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین عنوان کرد: امروز یکی از پیچیده‌ترین دوره‌ها را سپری می‌کنیم و به طرز عجیبی با ادراک سازی توسط رسانه مواجه هستی و جایگاه رسانه در جنگ ادراکی و شناختی غیرقابل انکار است.

وی ادامه داد: در قضایای مسمومیت دانش‌آموزان که سال گذشته مطرح شد و درواقع مابه‌ازای خارجی نداشت، نقش رسانه‌ها را در نوع رفتار خانواده‌ها شاهد بودیم؛ باتوجه به این اتفاقات، مهمترین میدان و جبهه پیش روی ما جبهه گسترده رسانه است.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان قزوین اظهار کرد: رسانه، هم در گره‌گشایی و هم در گره‌زایی می‌تواند سحرکنندگی خود را نشان دهد؛ از این رو باید با هر نوع سلیقه و گرایشی که داریم این موضوع را مورد توجه جدی قرار دهیم.

وی تاکید کرد: ثابت کریده‌ایم که با هر سیلقه‌ای می‌توان کارهای بزرگی را به نفع مردم و منافع ملی رقم زد و نباید تفاوت سلیقه‌ها مانع انجام کار باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز