خبرگزاری کار ایران

حضور جوانان کارآفرین اصفهانی در بزرگ‌ترین رویداد فن‌آوری جهان

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۱۲۱۳

سومین نشست جوانان بازرگان اصفهان با محوریت بررسی مشکلات جوانان کارآفرین و نحوه حضور گروهی جوانان کارآفرین اصفهانی در بزرگ‌ترین رویداد فن‌آوری در جهان (جیتکس) برگزار شد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، رئیس شورای اتاق جوانان، هدف از برگزاری این جلسات را ایجاد هم‌افزایی میان کارآفرینان جوان برشمرد و گفت: بسیاری از افراد پس از حضور و هم‌افزایی با دیگر کارآفرینان می‌توانند پس از کسب توانمندی در فعالیت‌های خود موفق‌تر باشند.

محمدرضا گل احمد ادامه داد: بر اساس تصمیم‌گیری انجام‌گرفته، در جلسات آتی امکان ارتباط ویدئویی زنده با کارآفرینان جوان کشورهای دیگر برقرار خواهد شد تا از توانمندی‌های فعالان اقتصادی در سطح بین‌المللی بهره گرفته شود.

نوید ادریس، سرپرست بهبود و توسعه کسب‌وکار در این نشست بیان کرد: در دوره جدید اتاق بازرگانی اصفهان سعی شده تا هم‌افزایی میان جوانان کارآفرین از طریق برگزاری جلسات متعدد شکل گیرد و فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای بنگاه‌های اقتصادی خرد و کوچک فراهم شود.

وی از حضور کارآفرینان جوان در بزرگ‌ترین رویداد فن‌آوری در جهان خبر داد و گفت: برای اولین بار سعی شده تا جوانان کارآفرین به‌منظور هم‌افزایی با کارآفرینان جهان در نمایشگاه جیتکس به‌صورت گروهی حضور پیدا کنند و از نزدیک با فناوری‌های روز دنیا آشنا شوند.

ادریس افزود: در حال حاضر نمایشگاه جیتکس به‌عنوان اولین نمایشگاه تکنولوژی دنیا محسوب می‌شود و در سال جاری از 24 تا 28 مهرماه برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: پیرو اطلاعیه‌ای که برای حضور کارآفرینان جوان در سایت اتاق بازرگانی اصفهان بارگذاری شده است، قرار است 30 نفر در این نمایشگاه حضور پیدا کنند و از نزدیک با تکنولوژی‌های روز دنیا آشنا شوند.

سرپرست بهبود و توسعه کسب‌وکار خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه بیش از 10 هزار غرفه تکنولوژی و استارتاپی وجود دارد و حضور کارآفرین‌ها در آنجا به توسعه و بهبود و بهره‌وری کسب‌وکارها در داخل کشور و به‌خصوص در استان اصفهان کمک شایانی خواهد کرد.

جیتکس بزرگ‌ترین جشنوارهٔ کامپیوتر و آی‌سی‌تی در خاورمیانه است که در دبی برگزار می‌شود. نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات جیتکس از سال ۱۹۸۱ میلادی هر ساله در کشور امارات متحده عربی و در شهر دوبی برگزار می‌شود و تاکنون به گونه‌ای رشد و توسعه یافته تا بتواند یکی از تأثیرگذارترین رویدادهای مرتبط با فناوری روز دنیا باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز