خبرگزاری کار ایران

مدیرکل استاندارد البرز:

اجازه نمی دهیم تحریم بهانه ای برای تولیدکنندگان متخلف محصولات بی کیفیت باشد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۸۵۸۱

مدیرکل استاندارد البرز گفت: ما در سازمان ملی استاندارد مدافع و حامی واحدهای تولیدی در زمان تحریم های کمرشکن امپریالیسم هستیم اما اجازه نمی دهیم تحریم عامل و بهانه ای برای بعضی متخلفان جهت تولید محصولات و یا ارائه خدمات بی کیفیت باشد.

به گزارش ایلنا از البرز، محمد آئینی مدیرکل استاندارد استان البرز از برگزاری اولین جلسه کمیسیون ماده 42 قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد استان البرز در سال جاری با حضور تمام اعضا و رسیدگی به پرونده 7 واحد متخلف در این کمیسیون خبر داد.

آئینی گفت: کمیسیون ماده 42 متشکل از یک قاضی با تجریه دادگستری، مدیرکل استاندارد استان، نماینده سازمان حمایت تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان و نماینده های اتاقهای بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی، اتاق تعاون مرکزی و اتاق اصناف ایران در اداره کل اساندارد تشکیل و بدواً به موارد مذکور در این قانون رسیدگی می‌کند و با ملاحظه شرایط و امکانات به تخلفات احتمالی واحد های تولیدی دارای پروانه کاربرد نشان استاندارد  رسیدگی می کند.

دبیر شورای استاندارد استان البرز در ادامه تصریح کرد: اولین جلسه این کمیسیون در سال 1403 با حضور کلیه اعضا برگزار و به تخلفات 7 واحد تولیدی با حضور مدیران این واحدها یا وکلای تام الاختیار آنها رسیدگی شد که تصمیم کمیسیون در روزهای آتی به آنها ابلاغ خواهد شد.

عضو شورای معاونان سازمان ملی استاندارد ایران درخصوص نحوه رسیدگی به تخلفات واحدهای فاقد پروانه کاربرد نشان استاندارد اظهار کرد: بر اساس ماده 40 قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، هرگونه تولید، توزیع، تمرکز و فروش کالا و خدمات بدون دریافت پروانه استاندارد ممنوع بوده و مشمول حوزه جرائم و مجازات های این قانون می شود.

مدیرکل استاندارد استان البرز گفت: براساس عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری، ما در سازمان ملی استاندارد مدافع و حامی واحدهای تولیدی در زمان تحریم های کمرشکن امپریالیسم هستیم اما اجازه نمی دهیم تحریم عامل و بهانه ای برای بعضی متخلفان جهت تولید محصولات و یا ارائه خدمات بی کیفیت باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز