خبرگزاری کار ایران

باسکول دارای چه ویژگی هایی است؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۷۹۵۶

باسکول، در واقع همان ترازویی است که اجسام با وزن بالای 70 کیلوگرم را توزین می نماید. در بازار انواع مختلفی از باسکول ها وجود دارد که عملکرد های متفاوتی دارند. از نظر سیستمی این نوع ترازو ها با هم متفاوت بوده و از آن ها در امور مختلف استفاده می شود. این نوع از ترازو ها دارای کاربرد های بسیار زیادی هستند که می توانند از نظر عملکرد به دو دسته ی دیجیتال و قپانی تقسیم شوند. در گذشته باسکول ها از نوع قپانی بودند، این نوع از ترازو ها با سنگ کار می کردند و افراد به صورت دستی آن ها را تنظیم می کردند. امروزه دیگر از این نوع باسکول ها استفاده نمی شود. شاید دلیل اصلی اینکه از این نوع ترازو استفاده نمی شود، کاربری دشوار آن می باشد. همچنین این نوع ترازو ها دارای دقت کمتری نسبت به انواع دیجیتال هستند. از دیگر نام های این نوع ترازو می توان به باسکول مکانیکی، دستی اشاره نمود.

ویژگی های نوع دیجیتال:

باسکول های دیجیتال دارای عملکردی متفاوت هستند. از نظر عملکرد بسیار هوشمندانه تر عمل می نمایند و دارای میزان دقت بالاتری هستند. اگر بخواهیم به طور دقیق تر ویژگی های این مدل را توضیح دهیم باید به کارکردن آن با نیروی برق اشاره نماییم. این مدل دارای سنسور هایی است که می تواند وزن های بالای یک تن را به خوبی توزین نماید. جالب است بدانید که حداکثر خطای این نوع ترازو ها برای وزن های بالای یک تن کم تر از یک کیلو گرم می باشد.

مقایسه ی باسکول دیجیتال با نوع قپانی:

اگر بخواهیم نوع قپانی با نوع دیجیتال را در قالب مقایسه قرار دهیم، باید بگوییم که نوع دیجیتال دارای مزیت های بسیار زیادی است اما نوع قپانی تنها یک مزیت دارد. مزیت نوع قپانی نسبت به نوع دیجیتال عدم نیاز به انرژی برق می باشد. این در حالی است که همه افراد با وجود این مزیت باسکول دیجیتال را انتخاب می نمایند، زیرا دارای کاربری بسیار راحت تری می باشد.

باسکول چیست و به چه دردی می خورد؟

در این مقاله می خواهیم در رابطه با باسکول توضیح دهیم. به طور کلی از گذشته تا به حال وسیله های مختلفی جهت اندازه گیری به وجود آمده اند. هرکدام از این وسیله های اندازه گیری دارای واحد های مشخصی بوده اند. برای مثال ما می توانیم به متر، ترازو، باسکول، نیروسنج و غیره اشاره نماییم. هر کدام از این وسیله ها برای اندازه گیری معیار مشخصی به کاربرده شده و دارای واحد مشخصی است.

باسکول نیز نوعی از ترازو می باشد که برای اندازه گیری وزن یک شئ به کار می رود. واحد این وسیله کیلوگرم است. این وسیله برای اندازه گیری شئ های بزرگ به کار می رود.

عملکرد این وسیله:

پایه و اساس این وسیله همان ترازوی است که در گذشته به صورت آنالوگ بوده و در حال حاضر به صورت دیجیتالی می باشد. باسکول از بخش های مختلفی ساخته شده و می تواند وسیله ها و اشیاء خیلی بزرگ را اندازه گیری و توزین نماید. عملکردی که باسکول در گذشته داشت به صورت قپونی بود اما این روز ها با داشتن صفحه های مانیتور به صورت دیجیتالی وزن را نمایش می دهد. کاربری باسکول های امروز نسبت به انواع قدیمی آن ها بسیار راحت تر است. همچنین از نظر دقت مدل های امروز بسیار دقیق تر هستند.

نکته ای جالب در رابطه با باسکول:

مسئله ی مهمی که در رابطه با این وسیله ی توزین وجود دارد این است که این وسیله به توزین اشیاء بسیار بزرگ می پردازد، لذا باید دارای بدنه ای بسیار قوی باشد. بدنه ی این وسیله به صورت فلزی بوده و دارای مقاومت زیادی است. جالب است بدانید که در حال حاضر باسکول هایی وجود دارند که می توانند ماشین های بزرگ یا به عبارت بهتر ماشین های سنگین را با باری که حمل می کنند، توزین نمایند. این امر میزان قدرت و توانایی باسکول ها و انواع مختلفشان را در توزین موارد متفاوت نشان می دهد.

قیمت فروش باسکول دیجیتالی

قیمت فروش هر یک از مدل های باسکول ها را باید از نظر مدل و برندی که دارند بررسی کنید. دقت داشته باشید که برخی از فروشندگان نمونه ترازوهای بی کیفیت را که اصل نیستند با قیمت بالایی به فروش می رسانند. بنابراین باید از بهترین فروشنده مدل های مناسب ترازوها را که اصل هستند خریداری کنید. فروشندگانی که نمونه ترازوهای اصل را به مشتری تحویل می دهند هزینه زیادی از مشتری دریافت نمی کنند.

کاربرد ترازوهای دیجیتالی

از آنجایی که ترازو دیجیتال نسبت به نمونه های قبلی کارکرد آسان تری دارد، امروزه بسیاری از کسب و کارها این مدل ها را استفاده می کنند. باسکول هایی که دیجیتالی هستند کیفیت خوبی دارند و با دقت زیادی وزن کشی بار را انجام می دهند. شما می توانید هر کدام از مدل های این وسیله را برای وزن کشی دقیق و بدون اشکال بارهای متنوع خریداری کنید. در صورتی که نمی دانید برای کسب و کار خود باید کدام یک از مدل ها را خریداری کنید بهتر است که با کارشناسان فروش مشورت کنید.

خرید اینترنتی انواع باسکول

امروز بسیاری از افراد بیشتر وسیله های مورد نیاز کسب و کار خود را از طریق اینترنت خریداری می کنند. بنابراین شما هم می توانید مدل های متنوع باسکول دیجیتالی را از طریق اینترنت سفارش دهید و خریداری کنید. دقت داشته باشید که برای خرید این وسیله باید قیمت آن را به خوبی بررسی کنید. این مسئله که هزینه خریداری محصول با کاربردش مطابقت داشته باشد بسیار مهم است.

باسکول دارای چه ویژگی هایی است؟

خرید ترازوهای دیجیتال همراه با گارانتی

برای خرید باسکول باید به گارانتی و کیفیت آن دقت داشته باشید. تنها برندهای معتبر تولید کننده، گارانتی این محصول را به مشتری ارائه می دهند. شما می توانید هر کدام از برندهای متنوع این وسیله را همراه با گارانتی خریداری کنید. در صورت نیاز از گارانتی وسیله برای تعمیر و یا تعویض قطعات استفاده می نمایید.

مزیت های باسکول دیجیتالی

هر یک از مدل های باسکول دیجیتالی که با وزن متنوع تولید می شوند مزیت های زیادی دارند. هر یک از مشتریانی که قصد خرید ترازوهای بارکشی را دارند، به مزیت های ترازوهای دیجیتالی باید دقت داشته باشند. در صورتی که این مدل از ترازوها برایشان مناسب باشد می توانند آنها را خریداری کنند. برخی از مهمترین مزیت های ترازوهای دیجیتال را در ادامه معرفی می کنیم.

معرفی مزیت های باسکول دیجیتالی

از جمله مزیت های مهمی که باسکول های دیجیتالی دارند و شما باید با آنها آشنا باشید عبارت هستند از :

  1. دقیق بودن

یکی از مهمترین مزیت های ترازو دیجیتال این است که دقیق می باشد. به همین دلیل شما می توانید وزن بارها را با دقت بالایی بررسی کنید. نسبت به ترازوهایی که دستی بودند، این نمونه از ترازوها دقت بیشتری دارند و وزن دقیق را با کیلوگرم و گرم نشان می دهند.

  • مدل های متنوع

یکی دیگر از مزیت های خرید باسکول دیجیتال این است که شما می توانید مدل های متنوعی از آن را تهیه کنید. هر کدام از مدل ها برای بارکشی با وزن متفاوت مناسب هستند. این مسئله که مدل های این وسیله را با نیاز خود مطابقت دهید بسیار مهم است.

  • کیفیت و طول عمر بالای باسکول دیجیتال

از آنجایی که بهترین متریال ها را برای تولید ترازو دیجیتال به کار می گیرند، شما می توانید طول عمر زیادی از این سویله دریافت کنید. این وسیله کاربرد زیادی دارد و مدت زمان زیادی بارهای سنگین را وزن کشی می کند.

  • قیمت به صرفه

نسبت به ویژگی های زیادی که از انواع ترازوهای دیجیتالی دریافت می کنید باید بدانید که قیمت باسکول های دیجیتالی مناسب و به صرفه می باشد.

باسکول دارای چه ویژگی هایی است؟

شما می توانید مدل های متنوع این وسیله را از نمایندگی با قیمت مناسب خریداری کنید.

https://tajhizat.co/

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز