خبرگزاری کار ایران

چگونه کیف و کفش را ست کنیم؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۹۴۱

درباره ست کردن کیف و کفش طرز فکر و نقطه نظرات متفاوتی وجود دارد. شاید با خودتان فکر کنید که ست بودن کیف و کفش قدیمی شده و از مد افتاده است؛ اما واقعیت این است که هماهنگی کیف و کفش یک سبک کلاسیک بی‌زمان است و همیشه نشان‌دهنده استایل و کاراکتر شخصیتان است و هیچ‌وقت از مد نمی‌افتد.

با این اوصاف، مهم است که چه وقتی به‌صورت فیزیکی برای خرید می‌روید، چه وقتی که قصد خرید از فروشگاه اینترنتی کیف و کفش را دارید در هنگام خرید کفش زنانه به خرید کیف زنانه هماهنگ با آن که به بهترین وجه با یکدیگر ست شوند توجه کنید.

آیا آماده‌اید کیف و کفش خود را ست کنید؟ ما بایدها و نبایدهایی را گردآوری کرده‌ایم که با در نظر گرفتن آن‌ها کیف و کفش خود را ست کرده و در عین هماهنگی و شیکی با استایل زنانه خود در تمام فصول عالی به نظر برسید. با ما همراه باشید.

آیا کفش و کیف باید با هم هماهنگ باشند؟

این ایده خوبی است که مطمئن شوید کفش و کیفتان با هم هماهنگ هستند. بااین‌حال، بستگی به سبک، فصل و مناسبتی که باید برای آن آماده شوید، دارد. با پیروی از چند قانون و دستورالعمل، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که ترکیب کفش و کیف شما به شکلی باشد که انگار تازه از فشن شو آمده‌اید.

از رنگ‌ها و طرح‌های مشابه استفاده کنید

اگر اکسسوری‌های خود را با کفش‌هایتان هماهنگ می‌کنید، استفاده از رنگ‌های مشابه در کنار یکدیگر می‌تواند کارساز باشد. به‌عنوان‌مثال، اگر قصد خرید کفش زنانه پاشنه‌دار خاکستری را دارید، آن‌ را با یک کیف خاکستری ست کنید. این موضوع درباره طرح‌ها هم صادق است. علاوه بر طرح سعی کنید رنگ پایه و غالب کیف و کفش یکی باشد.

جنس‌های مشابه انتخاب کنید

تطبیق جنس به‌اندازه رنگ مهم است. مثلاً اگر هنگام خرید کیف زنانه جنس چرمی را انتخاب می‌کنید. کفش زنانه‌ای که می‌خرید هم حتماً چرمی باشد. درصورتی‌که از فروشگاه اینترنتی کیف و کفش خرید می‌کنید حتماً توضیحات محصول‌ها را مطالعه کنید تا از یکی بودن جنس‌ها اطمینان حاصل کنید.

بین کیف و کفش یکی را برجسته کنید

برجسته کردن یکی از لباس‌ها یا اکسسوری‌ها در بهتر شدن استایل نقش مثبتی می‌گذارد. بین کیف و کفش یکی را طوری انتخاب کنید که چشم‌ها به سمت آن کشیده شود و آن را مرکز توجه قرار دهید. ترفندی که باید به کار ببندید این است که تنها یکی از آن‌ها را برجسته کنید تا استایلتان درهم‌ریخته و نامرتب به نظر نرسد. اگر هنگام خرید کیف زنانه آن را برجسته و چشمگیر انتخاب می‌کنید، سعی کنید کفشتان ساده باشد و بالعکس.

از رنگ‌های خنثی استفاده کنید

از یک پالت رنگی خنثی مانند بژ، خاکستری، سیاه یا سفید در انتخاب کفش و کیف استفاده کنید. ترجیحاً از رنگ‌های جیغ بهتر است به‌جز در تیپ‌های خاصی اجتناب کنید. رنگ‌های با طیف یکسان اما سایه‌های متفاوت عالی هستند مثلاً اگر در خرید کفش زنانه رنگ بژ را انتخاب می‌کنید آن را با کیف کرم ست کنید. رنگ‌های پاستلی مختلف نیز انتخاب‌های خوبی برای این ترفند هستند.

به مناسبت‌ها توجه کنید

اگر کیف و کفش ست بخرید اما در موقعیت اشتباهی آن‌ها را بپوشید انتخابی عجیب به نظر خواهند رسید. کفش‌ها شخصیت خود را دارند. می‌توانید بگویید کدام جفت برای رویدادهای رسمی، ورزشی، لباس‌های روزمره، محل‌ کار و غیره مناسب است. فرض کنید از فروشگاه اینترنتی کیف و کفش یک ست ورزشی خریدید که دوستش دارید و از آن در استایل کژوال و روزمره خود استفاده می‌کنید، اما قطعاً آن را در مهمانی رسمی نمی‌پوشید و بهتر است برای مهمانی به سراغ ست‌های مجلسی بروید.

سرتاپا یکرنگ نپوشید

از یک رنگ در سرتاسر لباس خود استفاده نکنید. سعی کنید سایه‌های مختلف یک تن رنگی را با هم مطابقت دهید. به دنبال رنگ‌هایی در همان پالت رنگی بگردید که عین هم نباشند، مانند یاسی کم‌رنگ و بنفش تیره. دقت کنید که هنگام خرید کفش زنانه همیشه چند درجه روشن‌تر یا تیره‌تر از لباستان باشد.

کیف و کفش فصل‌های مختلف را همزمان نپوشید

همان‌طور که یک کت زمستانی را با شلوارک نمی‌پوشیم، بدیهی است هنگام خرید کیف زنانه در زمستان آن را پارچه‌ای انتخاب نمی‌کنیم تا با چکمه چرمی ست بشود! قوانین مربوط به لباس‌های فصلی درباره کیف و کفش باید رعایت شود و همیشه باید به خرید ست‌های مناسب فصل دقت کنیم.

نتیجه‌گیری

امروزه طراحان به ما می‌گویند که در انتخاب لباس‌ها شجاع و جسور باشیم. بااین‌حال ست کردن منطقی و مرسوم لباس‌ها نیز همیشه پیشنهاد می‌شود. در این مطلب سعی کردیم برخی از مهم‌ترین نکات در ست کردن کیف و کفش را معرفی کنیم.

هر چند لازم نیست 24 ساعته کیف و کفش ست بپوشید، اما در نظر گرفتن این نکته در مد اهمیت دارد. امیدواریم با توجه به این بایدها و نبایدها ست‌های زیبایی از کفش و کیف هماهنگ تهیه کنید تا حتی اگر از آن دسته افرادی هستید که همیشه با عجله حاضر می‌شوند، شیک‌تر به نظر برسید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز