خبرگزاری کار ایران

رونمایی از پرقدرترین اینورتر جوشکاری آروا (ساخت ایران) در نمایشگاه بین‌المللی ابزار آلات تبریز

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۲۵۳

دومین نمایشگاه بین‌المللی ابزارآلات صنعتی، ساختمانی و یراق‌آلات تبریز در حالی برگزار می‌شود که شرکت دانش بنیان آروا، پدر صنعت ابزار ایران، حضوری چشمگیر در آن خواهد داشت.

این نمایشگاه بین‌المللی که یکی از مهم‌ترین رویدادهای صنعت ابزارآلات در ایران شناخته می‌شود، برای بار دوم در مکان برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز از 12 تا 15 اردیبهشت سال 1403 دایر خواهد شد و فرصتی مغتنم برای تولیدکنندگان، توزیع‌کنندگان، فعالان و علاقه‌مندان به صنعت ابزار فراهم می‌کند تا از نوین‌ترین دستاوردها، ابداعات و کالاهای روز دنیا آگاه شده و همچنین تعامل و تبادل دیدگاه با یکدیگر ایجاد کنند.

شرکت دانش بنیان آروا با انگیزه معرفی آخرین دستاوردها، نوآوری‌ها و محصولات عرضه شده در سطح جهانی و نیز برقراری ارتباط و تعامل با مشتریان و همکاران خود، در این رویداد حضور خواهد داشت. در این میان شرکت آروا که سال‌ها است در زمینه ساخت ابزارآلات به ویژه اینورترهای جوشکاری پیشرو است، از جدیدترین و تخصصی‌ترین اینورتر جوشکاری خود موسوم به دستگاه جوشکاری آرگون سه فاز TIG۳۱۵ مدل ۲۱۴۲ رونمایی خواهد کرد. این رویداد اتفاقی قابل توجه در صنعت ایران به شمار می‌رود

شرکت دانش بنیان آروا با انگیزه معرفی آخرین دستاوردها، نوآوری‌ها و محصولات عرضه شده در سطح جهانی و نیز برقراری ارتباط و تعامل با مشتریان خود در این رویداد حضور خواهد داشت.

حضور در نمایشگاه تبریز برای علاقه‌مندان به ابزارآلات این دستاورد را دارد تا از نزدیک با تنوع محصولات آروا آشنا شده و از مشاوره تخصصی کارشناسان مجرب آن بهره‌مند شوند. همچنین بازدیدکنندگان می‌توانند محصولات و خدمات ارائه شده توسط شرکت‌های مختلف را در نمایشگاه تبریز مقایسه کرده و بهترین انتخاب را برای نیازهای خود داشته باشند.

رونمایی از پرقدرترین اینورتر جوشکاری آروا (ساخت ایران) در نمایشگاه بین‌المللی ابزار آلات تبریز

بازدیدکنندگان از غرفه آروا می‌توانند با طیف وسیعی از محصولات این شرکت آشنا شوند که شامل دریل، فرز، اینورتر جوشکاری، کارواش، سنگ فرز، اره، ابزارآلات شارژی و بادی و همچنین انواع لوازم جانبی خواهد بود. آروا در این نمایشگاه از جدیدترین دستاوردها و نوآوری‌های خود در زمینه ابزارآلات رونمایی خواهد کرد. این نوآوری‌ها شامل ابزارآلات جدید، ارتقایافته و همچنین راه‌حل‌های نوآورانه برای نیازهای مختلف مشتریان است.

شایان ذکر است که علاوه بر این، در حاشیه این نمایشگاه، برنامه‌های جانبی مختلفی نیز به حمایت شرکت دانش بنیان آروا برگزار می‌شود که شامل مباحث آموزشی و جشنواره‌ها و مسابقات خواهد بود.

شرکت آروا، پیشرو و نام‌آشنا در صنعت ابزارآلات ایران، در سالن امیرکبیر در غرفه خود آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز