خبرگزاری کار ایران

واکنش رژیم صهیونیستی به گزارش هیئت مستقل بررسی فعالیت اونروا

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۲۳۴۱

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی توصیه‌های گزارش هیئت بررسی مستقل اونروا را رد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از تایمز آف اسرائیل، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی توصیه‌های مندرج در گزارش هیئت بررسی مستقل آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی (اونروا) را رد کرد و مدعی نفوذ حماس به این آژانس شد.

در گزارش «کاترین کولونا»، رئیس هیئت بررسی مستقل اونروا آمده است که اسرائیل هنوز مدرکی برای تاکید بر ادعاهای خود مبنی بر عضویت تعداد زیادی از کارکنان آژانس در سازمان‌های تروریستی ارائه نکرده است و این آژانس سیاست‌های محکمی برای تضمین بی‌طرفی کارکنان خود به رغم ادامه مشکلات در زمینه به رسمیت شناخته شدن دارد.

«‌اورن مارمورستین»، سخنگوی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در پاسخ به این گزارش مدعی شد: «هنگامیکه بیش از دو هزار و ۱۳۵ کارمند اونروا از اعضای حماس و جهاد اسلامی و پنج مدیر مدرسه این آژانس از فعالان جنبش هستند، مشکل، فقط به چند نفر در غزه محدود نمی‌شود بلکه اونروا درخت مسموم و فاسدی است که ریشه‌های آن در حماس است».

وی در ادامه ادعاهای خود گفت که این گزارش، خطر مشکل کنونی را نادیده گرفته و تنها راهکارهایی برای ظاهرسازی ارائه داده است. چنانچه به نظر می‌رسد، این یک تحقیق واقعی و جامع نیست. همچنین به نظر می رسد که آنها نمی‌خواهند این مشکل را بپذیرند.

مارمورستین مدعی شد: «اونروا بخشی از راه‌حل غزه نبوده و هرگز نخواهد بود و کشورهای کمک‌کننده باید بودجه خود را به سایر سازمان‌های بشردوستانه اختصاص دهند».

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز