خبرگزاری کار ایران

اردوغان:

نتانیاهو، هیتلر زمانه است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۲۵۹۵

رئیس‌جمهور ترکیه گفت که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و شرکای جنایتکارش از محاکمه فرار نخواهند کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از نووستی، «رجب طیب اردوغان»، رئیس جمهور ترکیه تاکید کرد که «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی هیتلر زمانه است و او و شرکای جنایتکارش از محاکمه فرار نخواهند کرد.

اردوغان هنگام بازگشت از سفر عراق گفت: «هیتلر زمانه، نتانیاهو، شرکای  جنایتکارش و متحدان اسرائیل از پاسخگویی در امان نخواهند ماند. ما تمام تلاش خود را برای دستیابی به راه حلی در غزه انجام خواهیم داد. شاید دیگران بتوانند این موضوع را نادیده بگیرند و آن را فراموش کنند اما ما چنین رویکردی نداریم».

وی افزود: «ما در کنار برادران فلسطینی خود در قالب یک پیکر واحد هستیم، هیچ کس نباید فکر کند که در بحبوحه رنج مردم فلسطین خواب به چشمان ما می آید».  

اردوغان ادامه داد: «ما به افشای حقایق و اعلام علنی جنایت های اسرائیل ادامه می‌دهیم و کنترل نوار غزه راه را برای سایر عملیات‌های این رژیم اشغالگر باز می‌کند».

وی با تاکید بر اینکه فرصت دادن به تروریست‌های شهرک نشین در غزه، اسرائیل را تهاجمی‌تر می‌کند، گفت: «نباید به اسرائیل اجازه داد غزه را دوباره اشغال کند و باید در این زمینه گام‌هایی برداشت».

اردوغان درباره شایعه ها مبنی بر احتمال خروج رهبران حماس از قطر گفت: «به اعتقاد من قطر چنین اقدامی انجام نخواهد داد اما آنچه اکنون مهم است، مکان حضور رهبران حماس نیست بلکه وضعیت غزه است. هنوز اطلاعاتی درباره موضع قطر در قبال این موضوع دریافت نکرده ام».

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز