خبرگزاری کار ایران

با حضور استانهای شمال غرب و غرب کشور؛

دومین جلسه کمیته اطلاع رسانی فعالیت سامانه بارنامه در سنندج برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۱۱

در این جلسه آخرین اقدامات و فعالیت های انجام شده در زمینه جلوگیری از ورود، نگهداری و عرضه کالای قاچاق در سطح عمده و خرده مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: دومین جلسه کمیته اطلاع رسانی و تشریح فعالیت سامانه بارنامه انبار با حضور استانهای شمال غرب و غرب کشور در سنندج برگزار می شود.

پیمان اسراری در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در سنندج اظهار داشت:این جلسه با هماهنگی وزارت صنعت، معدن و تجارت،امروز دوشنبه  دوم اردیبهشت ماه جاری در سنندج برگزار می شود.

وی تصریح کرد: در این جلسه نمایندگان کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا وارز، گمرک، پلیس راه، حمل ونقل و سازمانهای صنعت، معدن وتجارت استان های آذربایجان شرقی، غربی، ایلام، کرمانشاه، کردستان وهمدان حضور دارند.

اسراری، هدف از برگزاری این جلسه را تشریح فعالیت سامانه رهگیری الکترونیکی کالای تجاری به منظور پیشگیری و جلوگیری از نگهداری و حمل ونقل کالاهای غیر مجاز و قاچاق در سطح کشور و عرضه در بازارهای هدف است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان خاطرنشان کرد: در این جلسه آخرین اقدامات و فعالیت های انجام شده در زمینه جلوگیری از ورود، نگهداری و عرضه کالای قاچاق در سطح عمده و خرده مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز