خبرگزاری کار ایران

ابول نژادیان خبر داد:

افزایش تعداد بیماران کرونایی در سه شهرستان خوزستان/لزوم سرعت بخشی طرح شهید سلیمانی

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۹۶۲۲

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: تعداد بیماران کرونایی در چند روز گذشته در شهرستان‌های بندر ماهشهر، شادگان و دشت‌آزادگان افزایش داشته که لازم است طرح شهید سلیمانی، بیماریابی و رهگیری با سرعت بیشتری در این مناطق انجام شود.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، فرهاد ابول نژادیان، اظهار داشت: موارد بیماری ناشی از کرونا در خوزستان در هفته منتهی به ۲۸ آبان نسبت به هفته پیش از آن ۲۵.۸ درصد کاهش داشته و موارد بستری نیز هفت درصد و موارد فوت ۳۴.۲ درصد کاهشی بوده است.

وی ادامه داد: هم اکنون ۸۹ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال جامعه هدف زیرپوشش دانشکده علوم پزشکی بهبهان، حداقل یک دُز واکسن را تزریق کرده‌اند؛ دانشکده شوشتر ۸۱ درصد، و دانشگاه‌های علوم پزشکی اهواز ۷۸.۲ درصد، دزفول ۷۷ درصد و آبادان ۶۹ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال زیر پوشش خود را واکسینه کردند.

ابول نژادیان ادامه داد: متوسط پوشش واکسیناسیون در جمعیت بالای ۱۸ سال خوزستان ۷۷.۷ درصد دُز اول و ۵۷ درصد دز دوم است در حالی که میانگین کشوری دز اول ۸۲ درصد است؛ همچنین میانگین واکسیناسیون در افراد ۱۲ تا ۱۸ سال خوزستان ۷۳ درصد دز اول و ۴۰ درصد دز دوم است.

وی در پایان، گفت: تعداد بیماران کرونایی در چند روز گذشته در شهرستان‌های بندر ماهشهر، شادگان و دشت‌آزادگان افزایش داشته که لازم است طرح شهید سلیمانی، بیماریابی و رهگیری با سرعت بیشتری در این مناطق انجام شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز