خبرگزاری کار ایران

فرماندار شوش:

بازگشت به کار کارگران تعدیل شده کاغذ پارس در حال پیگیری است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۲۱۷۳

فرماندار شوش گفت: مسئولان شرکت پارس طبیعت سلولز و هلدینگ کاغذ پارس دلیل تعدیل نیروها را ناشی مشکلات فنی و اقتصادی عنوان کردند که گره گشایی از این مسایل به عنوان اولویت در دستور کار معاونت اقتصادی استانداری خوزستان و فرمانداری شوش قرار گرفته است.

محسن حویزه روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایلنا خوزستان بیان کرد: شرکت پارس طبیعت سلولز به عنوان تولید کننده ظروف یک بار مصرف کاغذی درسال 1400 افتتاح شد ولی به دلیل بی کیفیت بودن دستگاه ها و گران بودن محصول نهایی در فروش با مشکل جدی مواجه شده است.

وی ادامه داد: شرکت برای فروش محصولات خود، صادرات به کشورهای اروپایی را هدف گذاری کرد که به دلیل موانع موجود، این مهم نیز تاکنون محقق نشده است.

فرماندار شوش بیان کرد: مسئولان شرکت برای بهبود ماشین آلات خط تولید خود اقدام به خرید دستگاه های جدید از خارج کشور کردند که هم اکنون این دستگاه های خریداری شده در گمرک است و پیگیری ها برای حل مشکل ترخیص این دستگاه ها برای افزایش ظرفیت تولید این شرکت توسط مسئولان استان در حال پیگیری است.

وی افزود: ناتوانی در فروش و بازاریابی موجب شده تا این شرکت با کاهش درآمدها مواجه و برای جلوگیری از ورشکستگی اقدام به تعدیل حدود 100 نفر از نیروهای خود کرده است.

حویزه ادامه داد: مسئولان شرکت پارس طبیعت سلولز و هلدینگ کاغذ پارس دلیل تعدیل نیروها را ناشی مشکلات فنی و اقتصادی عنوان کردند که گره گشایی از این مسائل به عنوان اولویت در دستور کار معاونت اقتصادی استانداری خوزستان و فرمانداری شوش قرار گرفته است.

فرماندار شوش افزود: نشست مشترکی میان مسئولان شرکت پارس طبیعت سلولز و شرکت کاغذ پارس و همچنین فرمانداری و معاونین استانداری برای گره گشایی از مسایل این شرکت و بازگشت به کار کارگران تعدیل شده این مجموعه صنعتی فردا سه شنبه برنامه ریزی شده است که امیدواریم خروجی امیدوارکننده ای برای کارگران داشته باشد. 

شرکت پارس طبیعت سلولز به عنوان یکی از شرکت های ذیل هلدینگ کاغذ پارس شوش برای تولید ظروف یکبار مصرف کاغذی در سال 1400 افتتاح شد.صاحبان سهام شرکت گروه صنایع کاغذ پارس در مجمع عمومی سالیانه این شرکت در اواخر اسفندماه سال گذشته، تعدیل و تعیین تکلیف نیروهای مازاد در شرکت پارس طبیعت سلولز به منظور حفظ حیات و بقای این شرکت را به تصویب رساندند. در راستای اجرای این مصوبه، مسئولان شرکت پارس طبیعت سلولز در 26 فروردین ماه امسال لیست نیروهای مازاد را اعلام و از ابتدای اردیبهشت ماه قرارداد حدود 100 نفر از کارگران این شکرت تمدید نشده است.

انتهای پیام/
سید محمد موسوی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز