خبرگزاری کار ایران

با صدور پیامی صورت گرفت؛

تبریک روز جهانی کارگر توسط خانه کارگر خوزستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۲۳۷

دبیر و هیئت اجرایی خانه کارگر خوزستان، ۱۱ اردیبهشت روز جهانی کارگر را به این قشر زحمتکش تبریک گفتند.

به گزارش ایلنا از خوزستان، متن این پیام به شرح زیر است:

باسمه تعالی

یازدهم اردیبهشت‌ماه، روز جهانی کارگـر، فرصت مناسبــی است برای تقدیر و یادآوری تلاش‌های بی‌وقفه زنان و مردانی که در این اقلیم سخت، برای تولید و سرافرازی ایران بزرگ در جهادند.

هرچند مشکلات فراوان کارگران عزیز ما، سال‌های متمادی گریبان‌گیرشان شده است، اما امید به بهبود شرایط معیشتی و محیط کار، همواره باعث شده تا این عزیزان چرخ‌های صنعت، تولید و خودکفایی را با مشقت‌های فراوان و عشق به میهن عزیزمان به حرکت درآورند.

خانه کارگر استان خوزستان امیدوار است که تصمیم‌گیران مملکت همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: «رکن تحقق جهش تولید، کارگر است و  نقش یک کارگر ماهر، با روحیه و پرانگیزه در جهش تولید، یک نقش غیر قابل انکار است.» شرایط رفاه این قشر مولد و جهادگر را بهبود بخشیده تا حرکت توسعه‌ی ایران عزیزمان بیش از پیش سرعت گیرد.

دبیر و هیئت اجرایی خانه کارگر خوزستان، ضمن تبریک این مناسبت به جامعه بزرگ کارگری استان و کشور، عهد می‌بیندد در راستای دفاع از حقوق این قشر بزرگ و زحمتکش، از هیچ کوششی دریغ ننماید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز