خبرگزاری کار ایران

کاندیدای دور دوم انتخابات مجلس حوزه انتخابیه زنجان طارم:

زنجان در معیشت و رفاه اجتماعی از متوسط کشوری 20 درصد عقب است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۶۵۶۳

زنجان با وجود درصد بالا ی وسعت در کشور سهمش از تولید ناخالص داخلی تنها ۱درصد است

کاندیدای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه زنجان طارم، تاکید کرد: مشکلات اقتصادی از اهم مشکلات جامعه است، در استان زنجان در معیشت و رفاه از متوسط کشوری 20 درصد عقب هستیم و این مهم توسط تلاشگران عرصه تولید قابل جبران است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، نبی اله محمدی، به مناسبت روز جهانی کارگر، در مراسمی که به همت خانه کارگر برگزار شده بود، در جمع کارگران استان، با بیان اینکه یک و 4 دهم درصد وسعت کشور متعلق به استان زنجان است ولی سهم استان از تولید ناخالص داخلی تنها یک درصد است، تاکید کرد: کارگران جامعه ما در سطح کشور مطالباتی دارند.

کاندیدای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه زنجان طارم، ادامه داد: از جمله حقوق کارگران با نرخ تورم متناسب نیست و در گذشته درصد افزایش حقوق کارگران از درصد تورم پایین بوده است.

وی، تصریح کرد: 25 درصد از سود خالص شرکت ها متعلق به دولت است و برای دولت نمی صرفد علاقه ای به افزایش حقوق کارگران داشته باشد.

محمدی، در بحث مسکن کارگران نیز، خاطر نشان شد:  آنچه در ماده 129 قانون کار اشاره شده لازم است پیگیری در تسهیل مسکن کارگران اقدامات عاجل صورت بگیرد.

کاندیدای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه زنجان طارم، تاکید کرد: اگر اینجانب از سوی مردم به مجلس راه پیدا کنم حقوق کارگران را پیگیری می کنم.

کاندیدای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی زنجان طارم، یادآورشد: امنیت شغلی کارگران اغلب زیر سوال است کارگران نماینده ای از سوی مردم می خواهند نه از جنس قشر مرفه جامعه که درد آنها را نمی فهمد.

کاندیدای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه زنجان طارم در پایان سخنان خود، اضافه کرد: شنیده شدن صدای کارگران باید به صورت قانونی اتفاق بیافتد و ما صدای کارگران و مردم جامعه زنجان و طارم در مجلس خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز