خبرگزاری کار ایران

حسینی در گفت‌وگو با ایلنا:

اظهارات رئیسی درباره فروش اموال و داریی‌های مولد دولت موجب بروز برخی شبهات شده است/ پاسخ‌های روشن رئیس‌جمهور به سؤالات متخصصان اعتماد عمومی را احیا می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۹۱۵۰

یک عضو کمیسیون عمران مجلس یازدهم گفت: آقای رییسی، از فروش اموال و داریی‌های مولد دولت سخن گفتند و این باعث بروز برخی سوالات و شبهات شده است در حالیکه پاسخ‌های روشن رییس‌جمهور به سؤالات متخصصان و کنشگران اقتصادی و اجتماعی، موجب احیای اعتماد عمومی خواهد شد.

سید البرز حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره بخشی از اظهارات و راهکارهای اقتصادی رییس‌جمهور در گفت‌وگوی بی واسطه با مردم گفت: آقای رییسی، از فروش اموال و داریی‌های مولد دولت سخن گفتند و این باعث بروز برخی سوالات و شبهات شده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تا چه زمانی می‌توان به فروش اموال برای هزینه در امور جاری ادامه داد؟ تصریح کرد: فروش اموال و دارایی‌های مولد برای صرف در امور جاری همچون حقوق و دستمزد راهبردی کوتاه‌مدت با منابعی محدود است. باید مشخص شود تا چه زمانی می‌توان این راهکار را ادامه داد؟ و آیا اساسا چنین امری به صلاح و صرفه و در راستای منافع ملی هست؟

وی تاکید کرد: فروش دارایی‌ها بدون سرمایه‌گذاری مولد، اقدامی چالش‌برانگیز است؛ چراکه سرمایه‌گذاری‌های مولد می‌تواند سرمایه فعلی را افزایش دهد و در واقع گذرگاهی است که سبب توسعه‌یافتگی می‌شود و می‌تواند بر رشد اقتصادی، درآمد سرانه و اشتغال تاثیر مثبت داشته باشد و در نهایت بسیاری از مشکلات اقتصادی را برطرف کند.

این عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدوارم با تغییر گفتمان دولت، اعتماد عمومی مردم به عنوان مهم‌ترین سرمایه و دارایی واقعی کشور، دوباره احیا شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز