خبرگزاری کار ایران

عزیزی در گفت‌وگو با ایلنا:

مجلس یازدهم فرصت استیضاح وزرای اقتصادی را پیدا نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۸۸۸۹

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی گفت: ما انتظار داریم دولت نقشه راه اقتصادی‌اش را روشن کرده و روی آن کار کند. مجلس هم در این بخش هر کمکی لازم باشد حتما به دولت خواهد کرد. ما واقعا انتظارمان از دولت این است که پاسخ در شأنی هم به مجلس و هم به مردم برای گرانی‌های اخیر و افسارگسیختگی بازار ارز، سکه و سایر مایحتاج مردم بدهد.

ابراهیم عزیزی نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره حل مسائل اقتصادی با توجه به آنکه مردم در این حوزه همچنان مشکلات بسیاری دارند، گفت: یکی از اولویت‌های مجلس دوازدهم باید حل مسائل اقتصادی مردم باشد. دولت باید هرچه زودتر درباره فشار طاقت‌فرسایی که الان مردم متحمل می‌شوند، چاره‌جویی کند. ما انتظار داریم دولت نقشه راه اقتصادی‌اش را روشن کرده و روی آن کار کند.

وی افزود: مجلس هم در این بخش هر کمکی لازم باشد حتما به دولت خواهد کرد. ما واقعا انتظارمان از دولت این است که پاسخ در شأنی هم به مجلس و هم به مردم برای گرانی‌های اخیر و افسارگسیختگی بازار ارز، سکه و سایر مایحتاج مردم بدهد.

عزیزی در پاسخ به این سوال که آیا مجلس یازدهم برای استیضاح وزرای اقتصادی دولت برنامه‌ای دارد، گفت: شاید مجلس یازدهم دیگر فرصت استیضاح پیدا نکند؛ اما مجلس دوازدهم باید حتما نظارتش را قوی‌تر، محکم‌تر و جدی‌تر کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز