خبرگزاری کار ایران

امام جمعه قم:

دشمن بداند قدرت ایران به مراتب بیش از چیزی است که در عملیات وعده صادق دیده شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۰۸۴۸

خطیب نماز جمعه قم گفت: هیمنه سیاسی، اقتصادی، دفاعی رژیم اشغالگر قدس در عملیات وعده صادق در هم شکسته شد. حداقل تجهیزات ایران در این عملیات به کار گرفته شد و دشمن بداند قدرت ایران به مراتب بیش از آن چیزی است که در عملیات وعده صادق دیده شد.

به گزارش ایلنا، علیرضا اعرافی، عضو فقهای شورای نگهبان در خطبه‌های نماز جمعه ۳۱ فروردین ماه که در مصلای قدس شهر مقدس قم برگزار شد، با بیان اینکه این عملیات جهان را تکان داد و معادلات منطقه و جهان را تغییر داد، گفت: این عملیات دفاع مشروع و بر اساس منطق بین المللی، علیه رژیم اشغالگر قدس بود تا پاسخی به شرارت‌های این رژیم در سوریه داده شود.

 

مدیر حوزه های علمیه افزود: این عملیات شفاف بود و غافلگیرانه نبود و از مدت‌ها قبل این امر تذکر داده شده بود که موضوع نشانه شجاعت نیروهای مسلح و نظام اسلامی است.

امام جمعه قم با اشاره به اینکه این عملیات با صبر و بصیرت و به صورت مستقیم بوده و به نیروهای نیابتی سپرده نشد، گفت: البته این حرف درستی نیست که جبهه مقاومت، نیروهای نیابتی ایران است و این نیروها برخاسته از بدنه امت اسلامی هستند.

آیت الله اعرافی بیان کرد: این عملیات در حالی انجام شد که آمریکا و انگلیس و خائنان منطقه هر کاری از دستشان بر می‌آمد در راستای جلوگیری از آن انجام دادند و این حمله‌ای فراتر از مرزها و در دفاع از ایران اسلامی بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: همه دنیا دیدند که ۳ لایه پدافندی رژیم صهیونیستی شامل گنبد آهنین، فلاخن داوود و پیکان به وسیله موشک‌های ایران در هم کوبیده شد.

مدیر حوزه‌های علمیه با بیان اینکه وقتی رهبر معظم انقلاب در آرامش فرمودند که اسرائیل تنبیه خواهد شد، دشمنان این حمله گسترده را تصور نمی‌کردند، افزود: هیمنه سیاسی، اقتصادی، دفاعی رژیم اشغالگر قدس در عملیات وعده صادق در هم شکسته شد.

آیت الله اعرافی بیان کرد: حداقل تجهیزات ایران در این عملیات به کار گرفته شد و دشمن بداند قدرت ایران به مراتب بیش از آن چیزی است که در عملیات وعده صادق دیده شد.

وی ادامه داد: دشمنان امید داشتند که ایران دست به اقدام نظامی نزدند اما باید بدانند که ما در عین حالی که صبور هستیم، شجاع و مقتدر نیز هستیم.

آیت الله اعرافی افزود: تغییر معادلات و بلوغ گفتمان مقاومت و شکل گیری تمدن جدید و سپری شدن عصر رعب و وحشت از اسرائیل، اوج همگرایی امت اسلام و عالم علیه اسرائیل و تثبیت جایگاه محور مقاومت از جمله دستاوردهای عملیات وعده صادق است.

خطیب جمعه قم بیان کرد: مردم فلسطین بدانند در این عملیات هشدار واقعی به اسرائیل و آمریکا داده شد و به رغم خیانت برخی از حکام خائن منطقه، ایران اسلامی و محور مقاومت با مردم فلسطین است.

آیت الله اعرافی ادامه داد: ملت ایران گوش به فرمان رهبری در کنار نیروهای مسلح آماده دفاع از کشور هستند و در این مسیر ثابت قدم می‌مانند و ندای ملت ایران لبیک یا رسول الله و لبیک یا حسین است.

وی عنوان کرد: ملت ایران ۸ سال در دفاع مقدس جنگید و امروز نیز در دفاع از کشور ایستاده است.

خطیب جمعه قم در ادامه با تشکر از فراجا برای مقابله با بی حجابی گفت: حجاب قانون و حکم الهی و نقطه تقابلی تمدنی با سبک زندگی غربی است که باید همگان بدان توجه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز