خبرگزاری کار ایران

نظری در تذکری:

آقای رئیس جمهور ، ملاک تورم، جیب مردم است نه آمارسازی‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۲۴۹۲

نماینده خمین در مجلس شورای اسلامی گفت :عملکرد دولت در حوزه تولید مسکن و مالیات بر خانه خالی و اجاره مسکن به هیچ وجه قابل دفاع نیست و فریاد مستاجرین که عمدتاً از طبقات متوسط و ضعیف جامعه هستند، بلند است. به قول معروف ملاک تورم، جیب مردم است نه آمارسازی‌ها.

به گزارش ایلنا، علیرضا نظری در نشست علنی امروز (سه‌شنبه ۴ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به رئیس جمهور گفت: وقتی خبر کاهش تورم را از سوی مدیران اقتصادی شما می‌شنویم تعجب می‌کنیم، آقای رئیس جمهور به این آمارسازی‌ها توجه نکنید چرا که مردم زیر بار گرانی‌ها و رها شدگی بازار له شده‌اند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به قول معروف ملاک تورم، جیب مردم است نه آمارسازی‌ها. جناب آقای رئیس جمهور عملکرد دولت در حوزه تولید مسکن و مالیات بر خانه خالی و اجاره مسکن به هیچ وجه قابل دفاع نیست و فریاد مستاجرین که عمدتاً از طبقات متوسط و ضعیف جامعه هستند، بلند است، متاسفانه دولت نه قادر به جلوگیری از افزایش اجاره بهاست و نه تسهیلاتی را برای مستاجرین منظور نموده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد آقای رئیس جمهور چه پاسخی برای مستاجران مظلوم دارید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز