خبرگزاری کار ایران

فرمانده پایگاه هوایی شهید لشکری مطرح کرد؛

ارسال کمک‌های مردمی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان توسط نیروی هوایی ارتش

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۳۰۴۰

امیر سرتیپ دوم جعفری با اشاره به خدمات رسانی نیروی هوایی ارتش به مناطق سیل زده گفت: نیروی هوایی ارتش با چندین فروند هواپیمای ترابری سبک و سنگین کمک‌های مردمی نهاجا و هلال احمر را به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان ارسال می‍کند.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ دوم خلبان مسعود جعفری، فرمانده پایگاه هوایی شهید لشکری در جمع فرماندهان و مسئولان این یگان در سالروز شکست آمریکا در طبس که اولین عملیات نظامی مستقیم آمریکا بر علیه انقلاب نوپای اسلامی ایران بود، گفت: لطف و عنایت خداوند در دفاع از یک کشور اسلامی و مرکز تشیع موجب شکست نظامی آمریکا بر علیه ایران در صحرای طبس شد.
فرمانده پایگاه هوایی شهید لشکری افزود: این عملیات توسط نیروهای ویژه آمریکایی تحت عنوان عملیات «دلتا» طرح‌ریزی و در حال اجرا بود که با لطف و عنایت خداوند به شکست انجامید و مصداق عینی شکست سپاه ابرهه از پرندگانی بود که خداوند برای دفاع از مکه فرستاده بود.
امیر سرتیپ دوم جعفری در پایان با اشاره به خدمات رسانی نیروی هوایی ارتش به مناطق سیل زده خاطرنشان کرد: نیروی هوایی ارتش با چندین فروند هواپیمای ترابری سبک و سنگین کمک‌های مردمی نهاجا و هلال احمر  را به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان ارسال می‍کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز