خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آبفای هرمزگان از ﺷﯿﺮﺧﻮارﮔﺎه اﻟﺰھﺮا(س) بازدید کرد

کد خبر : ۶۴۷۰۰

اینجا ﺷﯿﺮﺧﻮارﮔﺎه اﻟﺰھﺮا(س)؛ خانه ای كوچك اما لبریز از دلهای بی تابِ مهر و نگاههای معصومِ كودكانی كه چشم براه دستان سبزِ یاری من و تواند.

 ایلنا: اینجا ﺷﯿﺮﺧﻮارﮔﺎه اﻟﺰھﺮا(س)؛ خانه ای كوچك اما لبریز از دلهای بی تابِ مهر و نگاههای معصومِ كودكانی كه چشم براه دستان سبزِ یاری من و تواند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس،با هدف كمك و دلجویی از ﻓﺮزﻧﺪان ﺷﯿﺮﺧﻮارﮔﺎه اﻟﺰھﺮا(س)؛مدیرعامل و معاونین آبفای هرمزگان ﺿﻤﻦ بازید از این شیرخوارگاه و ﻗﺪرداﻧﯽ از ﮐﺎرﮐﻨﺎن آن، در نشستی با مدیركل بهزیستی استان به بررسی چالش های عمده این مركز پرداختند.

خادمی در این نشست ضمن آشنایی با مشكلات این مركز در زمینه های مختلف به منظور همكاری و كمك هر چه بیشتر به این مركز قول مساعد داد. وی همچنین با اهدای هدایایی به کودکان از مسئولان بهزیستی و کارکنان این مرکز تقدیر کرد.

به گفته مدیركل بهزیستی استان؛ كمبود نیروی انسانی (بویژه پزشك و پرستار)، بالا بودن هزینه های درمانی و كمبود مواد غذایی از عمده مشكلات این مركز بوده كه كمك خیرین و مسئولین را می طلبد.

همچنین رودباریان مسئول مركز نیز با بیان برخی دیگر از چالش ها بر نیاز های ضروری این مركز شامل؛ موادغذایی(بویژه لبنیات)،پوشاك و تامین هزینه های دارو و درمان تاكید كرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز