خبرگزاری کار ایران

پانزدهمین جشنواره نمایش عروسکی در مشهد برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۰۳

این جشنواره با حضوردرحدود۲۰۰ شرکت کننده درقالب ۲۴ گروه نمایش دردو رده اعضاء ومربیان برگزار خواهد شد که درانت‌ها یک گروه از مربیان ودو گروه از میان اعضاء به مرحله منطقه‌ای راه پیدا خواهند کرد.


پانزدهمین جشنواره نمایش عروسکی مراکز کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان درمرحله استانی از تاریخ ۴اردیبهشت ماه به مدت۳روزدرمشهد مقدس برگزار می‌شود.
به گزارش ایلنا از مشهد راضیه باباخانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان خراسان رضوی بابیان این خبر گفت: این جشنواره یکی از مهم‌ترین رویدادهای نمایشی درکانون به شمار می‌آید. جشنواره‌ای که هویت بخشیدن به نمایش کودک ونوجوانان را مدنظر دارد ودرجستجوی تاثیر نمایش، درامر تعلیم وتربیت است. به همین منظور ما دراین جشنواره خلق آثار همراه با ظرافت‌های تربیتی با استفاده از قابلیت‌های دینی وملی را مد نظر قرار داده‌ایم.
بابا خانی ادامه داد که این جشنواره با حضوردرحدود۲۰۰ شرکت کننده درقالب ۲۴ گروه نمایش دردو رده اعضاء ومربیان برگزار خواهد شد که درانت‌ها یک گروه از مربیان ودو گروه از میان اعضاء به مرحله منطقه‌ای راه پیدا خواهند کرد.
وی درخاتمه گفت: این جشنواره از ساعت۱۴ سوم اردیبهشت ماه درمرکز فرهنگی هنری شماره۴مشهد واقع دربلوار فلسطین، فلسطین ۲۴ آغاز خواهد شدکه بازدید از نمایش‌ها برای عموم آزاد است.
گفتنی است: استان خراسان رضوی درمرحله منطقه‌ای با استان‌های البرز، زنجان، سیستان وبلوچستان، لرستان، کردستان، فارس و گیلان هم گروه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز