خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان:

۸۵ درصد اعتبارات استان قزوین در سال گذشته تخصیص پیدا کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۰۶۴۸

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قزوین گفت: در سال گذشته اعتبار استان یک‌هزار و ۷۰۲ میلیارد تومان بود که از این میزان حدود ۸۵ درصد به مبلغ ۹۱۰ میلیارد تومان تخصیص پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، نشست هم‌اندیشی استاندار قزوین با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دولت با حضور معاونین استاندار و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، در سالن جلسات باغستان برگزار شد.

سعید وکیلی در این نشست گفت: در سفر رئیس جمهور به استان ۱۴۱ مصوبه از جنس اعتباری داشتیم که سال گذشته یک‌هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان برای آن‌ها تخصیص داده شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قزوین ادامه داد: ۲۵۷ طرح استانی و ۷۵۰ پروژه داریم که شامل چند حوزه است، ۸۵ درصد اعتبارات پروژه‌های استانی تخصیص پیدا کرده که این میزان در طول ۲۰ سال گذشته کم‌نظیر است.

وی عنوان کرد: در سال جاری بیش از ۲۰۰ پروژه به بهره‌برداری می‌رسد که امیدواریم پروژه‌های راه قزوین الموت تنکابن، خانه جوان، سد نهب، دانشکده فنی و مهندسی، تکمیل استخر راه اهن قزوین ازجمله آن‌ها باشد.

در این نشست چالشی که بیش از سه ساعت به طول انجامید، اصحاب رسانه از سلایق مختلف حضور داشته و پرسش‌ها و دغدغه‌های آن‌ها مطرح و استاندار و معاونین او به پرسش‌ها پاسخ دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز