خبرگزاری کار ایران

آزادسازی ۶ هزار متر از زمین‌های کشاورزی در محمودآباد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۲۸۲

فرمانده انتظامی استان مازندران از تخریب دیوارکشی در اراضی کشاورزی و آزادسازی ۶ هزار متر از آن زمین‌ها به ارزش ۳ هزار میلیارد ریال در شهرستان محمودآباد خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار حسن مفخمی شهرستانی در تشریح این خبر گفت: در اجرای طرح برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی و در پی کسب خبری مبنی بر ساخت و سازهای غیرمجاز در بخشی از زمین های کشاورزی حریم شهری شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۱ در شهرستان محمودآباد پس از شناسایی زمین‌های مذکور با اقدامات پلیسی و دعوت از کارشناسان امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی و با دستور قضائی، حکم آزادسازی را به اجرا در آوردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: مالک این زمین‌ها، ۶هزار متر مربع زمین کشاورزی را بدون کسب مجوز از کمیسیون تبصره یک ماده یک قانون اصلاح حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها که بصورت، سنگ ریزی تفکیک و احداث دیوار تغییر کاربری داده بودند، طی حکم قضائی نسبت به قلع و قمع آن اقدام و تحویل امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد شد.

سردار مفخمی شهرستانی گفت: کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی، ارزش اراضی تغییر کاربری داده شده را بالغ بر ۳ هزار میلیارد ریال برآورد کردند که متهم احضار و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز