خبرگزاری کار ایران

نوسانات نرخ ارز مشکل اساسی تولیدکنندگان

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۴۲۵

مدیرعامل شرکت مجتمع چاپ و بسته بندی اندیشه برتر گفت: عمده‌ترین مشکل ما نوسانات نرخ ارز است و هیچ حمایتی نیز از طرف دولت دریافت نکرده‌ایم.

به گزارش ایلنا،‌ روح‌الله محقق مدیرعامل شرکت مجتمع چاپ و بسته بندی اندیشه برتر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا،‌ گفت: این شرکت در حوزه بسته‌بندی محصولات آرایشی، بهداشتی، غذایی فعالیت دارد و عمده بازار مصرف ما داخلی است اما بازار خارجی نیز داریم و یکی از این بازارها کشور عراق است.

وی ادامه داد: عمده‌ترین مشکل ما نوسانات نرخ ارز است و هیچ حمایتی نیز از طرف دولت دریافت نکرده‌ایم.

لازم به توضیح است که سالیان درازی است که تجربه ایرانی با فناوری روز دنیا در جهت تولید سفارشات چاپ نفیس در هم آمیخته و ایران را به یک ملاک بی همتا در پیشه و هنر چاپ تبدیل نموده ، از این رو بر آن شدیم تا دانش و تجربیات سالیان را با نیازهای جامعه امروز و توانایی های نیروی انسانی کارآمد و با تجربه در اختیار شما گرامیان قرار دهیم و در ارائه تولیدات با کیفیت و خدمات مناسب آسایش و اطمینان خاطرتان را فراهم آوریم . مجتمع چاپ اندیشه برتر با شعار " انجام کلیه خدمات چاپی زیر یک سقف " , بهترین و با کیفیت ترین خدمات چاپخانه را به مشتریان خود ارائه می دهد و همیشه بر این هدف باقی خواهد ماند .

خبرنگار: لیلا محمودزاده

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز