خبرگزاری کار ایران

واسعی: توقف لیگ به نفعم بود/ برای حل مسائل مالی تراکتور قول دادند

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۷۵۶۵

بازیکن تیم فوتبال تراکتور گفت: با توجه به وقفه لیگ این شانس مثبتی برای من بود که فصل را از دست ندهم. از 2 هفته دیگر به تمرینات تیم اضافه می‌شوم.

سعید واسعی در گفتگو با ایلنا، در خصوص آخرین وضعیت مصدومیتش و شائبه از دست دادن فصل اظهار داشت: طبق اعلام پزشکان 6 هفته باید از مسابقات دور باشم تا روند درمانی‌ام ادامه پیدا کند. با توجه به وقفه لیگ این شانس مثبتی برای من بود که فصل را از دست ندهم. از 2 هفته دیگر به تمرینات تیم اضافه می‌شوم و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد مقابل نفت مسجد سلیمان می‌توانم در خدمت کادرفنی و تیم باشم. 

وی افزود: فعلاً در مشهد زیر نظر پزشک شهرخودمان روند درمانی‌ام را طی می‌کنم. دو نوبت صبح و ظهر مشغول فیزیوتراپی هستم.

واسعی پیرامون اینکه کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال رفع ممنوع فعالیتی او را اعلام کرده است، عنوان کرد: یکسری شائبه‌ها و موارد جزیی وجود داشت که خوشبختانه با حضور در کمیته اخلاق برطرف و مشکلم حل شد. 

بازیکن تراکتور با ارزیابی تاثیر حضور ارطغرل ساغلام بر نیمکت تراکتور گفت: خداراشکر سال جدید برای تراکتور خوب شروع شد و تیم توانست مقابل مس رفسنجان برنده باشد. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. ما در بازیهای قبلی کمی بدشانسی آوردیم. مثلا مقابل فولاد به خاطر غیبت محمدرضا اخباری تیم لطمه خورد. مقابل سپاهان تا دقیقه 89 با نتیجه 2 بر  یک جلو بودیم. مقابل شهرخودرو و آلومینیوم اراک پنالتی از دست دادیم و می‌توانستیم برنده باشیم. این موارد نشان دهنده تاثیر ساغلام است. سرمربی تیم، کادرش و آقای نصرتی واقعاً حرفه‌ای هستند.

وی درباره نتایج تراکتور گفت: مطمئن باشید در بازیهای باقیمانده لیگ برتر بهتر بازی می‌کنیم و امیدوارم نتایج لازم را کسب کنیم. با توجه به اینکه تعطیلی این فصل زیاد بوده، خودمان را باید زودتر برای فصل بعد آماده کنیم تا در کورس قهرمانی باشیم. 

بازیکن تراکتور درباره وضعیت مالی تیم عنوان کرد: قول‌هایی داده شده که وضعیت تیم بهتر و نواقص رفع می‌شود. به امید خدا شرایط تیم هر روز بهتر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز