خبرگزاری کار ایران

تن‌هاخ: باید بپذیریم و یاد بگیریم

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۷۲۲۵

اریک تن‌هاخ معتقد است که باخت امروز عامل حذف منچستریونایتد نبوده است.

به گزارش ایلنا، اریک تن‌هاخ سرمربی هلندی تیم منچستریونایتد به صحبت درباره وضعیت تیمش پرداخت.

درباره لیگ قهرمانان:
ما امروز لیگ قهرمانان را از دست ندادیم، این اتفاق از قبل افتاده بود. باید به این آگاه باشیم. فکر می‌کنم نمایش خوبی در برخی بازی‌ها داشتیم ولی از طرفی مرتکب اشتباهاتی هم شدیم. همچون اشتباهات فردی بازیکنان. در پایان، به اندازه کافی خوب نبودیم اما فکر می‌کنم عملکردمان قابل قبول بود و لایق باخت نبودیم. 

رضایت از تلاش تیم:
تیممان خوب عمل کرد. در سازماندهی دفاعی خوب بودیم و به خوبی پرس کردیم. بازپس‌گیری‌های توپ زیادی انجام دادیم، به ویژه در ابتدای نیمه دوم. فکر می‌کنم اعضای تیم در کنار هم خوب بودند و روحیه مناسبی داشتیم. موقعیت‌هایی به دست آوردیم اما نتوانستیم از آن استفاده کنیم. 
این را هم باید اضافه کنم که در مقابل تیم قدرتمندی بازی کردیم. بایرن تیم خوبیست و حتی اگر در بهترین فرم خود نباشند، به دلیل بازیکنان فوق‌العاده‌ای که دارند هر لحظه می‌تواننند خطرناک باشند و متاسفانه این اتفاق امروز رخ داد. 

درباره مصدومان تیم:
واضح است. بازیکنان تمام تلاش خود را کردند. این قابل مشاهده بود و همانطور که پیشتر اشاره کردم، باید به تیمم تبریک بگویم. به عنوان یک تیم در مقابل بایرن خوب عمل کردیم. اما باید این را هم در نظر بگیریم که در این بازی‌ها، به نفراتی از نیمکت هم نیاز است. مخصوصا در خط حمله، که گزینه‌های ما محدود بود.

درباره ادامه فصل:
ما همیشه تحت فشاریم. ما می‌خواهیم هربازی برنده باشیم. امروز دیدید که در برابر یکی از مدعیان لیگ قهرمانان تمام تلاشمان را کردیم که برنده باشیم و به آن باور داشتیم که توانش را داریم. قبل از بازی این روحیه را داشتیم، دیدید که درون زمین هم این روحیه بود و مطمئن باشید که یکشنبه در آنفیلد هم همینطور خواهد بود.

 

منچستر یونایتد در بازی بعدی خود روز یکشنبه مهمان رقیب دیرینه‌ی خود لیورپول خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز