خبرگزاری کار ایران

پروفسور و فرصت ۲۴ ساعته برای بازگشت به تهران

زمان پاسخ برانکو به پرسپولیس مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۰۵۲

مدیران باشگاه پرسپولیس پس از قطع همکاری رسمی با یحیی گل محمدی، هم اکنون با برانکو برای هدایت این تیم وارد مذاکره شده اند که وی برای قبول هدایت این تیم 24 ساعت زمان خواسته است.

به گزارش ایلنا، پس از مساوی سرخ ها در رفسنجان برابر تیم بحران زده ساکت الهامی، گلمحمدی در نشست خبری پس از بازی، تصمیم خود را برای جدایی ازاین تیم اعلام کرد. این در حالی بود که هیچ‌کدام از بازیکنان ومدیریت این تیم از این موضوع خبر نداشتند و به نظر می‌رسید که گلمحمدی به یکباره این تصمیم را گرفته است.

درویش، مدیرعامل پرسپولیس نیز پس از برگزاری جلسه با گلمحمدی، ضمن اعلام علاقه باشگاه به ادامه همکاری با وی، از او درخواست کرد که در این باره بیشتر فکر کند و تصمیم بهتری اتخاذ کند که در نهایت مشخص شد  یحیی پس از هفتمین استعفای خود در دوران هدایت این تیم، این بار به صورت جدی حاضر به قطع همکاری شده است.

درویش نیز برای اینکه وقت را از دست ندهد، دلبری؛ عضو هیئت مدیره این تیم را مامورمذاکره با اصلی‌ترین گزینه باشگاه یعنی برانکو ایوانکوویچ کرد تا در ادامه فصل سکان هدایت این تیم را برعهده بگیرد.

این اقدام واکنش مثبت هواداران را در پی داشت که پس از یک نیم فصل پر فراز و نشیب با یحیی، حالا به دنبال تکرار افتخارات با برانکو هستند. چهره محبوب پرسپولیسی ها، مرد 69 ساله ای که 4 سال درخشان را برای پرسپولیس رقم زد.

برانکو در 4 سال حضور خود روی نیمکت سرخ ها سه قهرمانی پیاپی لیگ برتر، صعود به فینال لیگ قهرمانان اسیا، دو سوپرجام و یک حذفی و جابجا کردن رکودهای متعدد را در کارنامه خود دارد و حالا به دنبال تکرار این افتخارات است.

به گفته دلبری عضو هیئت مدیره پرسپولیس پس از انجام مذاکرات مثبت با ایشان در امارات، حالا وی از آن‌ها 24 ساعت زمان خواسته تا تصمیم نهایی را پس از مشورت با خانواده اش به باشگاه اعلام کند.

حال باید دید برانکو چه پاسخی به این پیشنهاد خواهد داد، آیا پس از اتمام جام ملتهای آسیا با عمان، به تهران برمیگردد یا پرسپولیس باید برای نیمکت خود در ادامه فصل به سراغ گزینه های دیگری برود.

 

گزارش: فاطمه سعید

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز