خبرگزاری کار ایران

سیمئونه: خیال می‌کنند ما احمقیم!

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۱۹۲

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، پس از جنجال رئال مادرید از ناکامی های VAR در لالیگا ابراز ناراحتی کرد و مدعی شد داوران فلج شده اند.

به گزارش ایلنا، دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید معتقد است مسئولان VAR در اسپانیا با سرمربیان و تیم‌ها رفتاری محترمانه ندارند.

دیدار رئال مادرید و  آلمریا جنجال‌هایی را در فوتبال اسپانیا برانگیخت. مجموعه‌ای از تصمیمات بحث‌انگیز VAR باعث پیروزی 3-2 رئال شد. ژاوی، کارلو آنچلوتی و دیگران همگی نظر خود را در مورد این جنجال ارائه کرده‌اند و حالا سیمئونه آخرین نفری است که به این بحث پرداخته است.

سیمئونه  گفت: "داوران یک لحظه تحت فشار قرار می گیرند، VAR تصمیم آنها را بهتر می کند، اما اشتباهات آنها را نیز افشا می کند. سپس می توانیم درباره خوب بودن افشای صداها صحبت کنیم: مسئله این نیست که آنها آنها را فاش کنند یا خیر. مساله این است که چه اتفاقی دارد می‌افتد. آنها فکر می‌کنند ما همه احمق هستیم و این ما را عصبانی می کند."

سیمئونه در طول سال‌ها مشکلات زیادی با داوران داشته است و اخیراً پس از اخراج آنخل کوریا در دربی مادرید در فوریه 2023، در مصاحبه مطبوعاتی به مقامات لالیگا تاخت. پس از آن مسابقه، او ادعا کرد که "طبیعی" است که داوران از رئال مادرید حمایت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز