خبرگزاری کار ایران

صداقت: جایگاه جدولی ملوان نشان دهنده کیفیت آن‌هاست

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۵۴۳

مصطفی صداقت معتقد است انرژی هواداران نساجی روی عملکرد این تیم تاثیر زیادی خواهد گذاشت.

به گزارش ایلنا، مصطفی صداقت مربی تیم نساجی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی هفته بیست و دوم این تیم با ملوان شرکت کرد.

صداقت در ابتدای نشست بیان داشت: پس از وقفه تقریبا 20 روزه دوباره مسابقات لیگ برتر از سر گرفته می‌شود و فردا با تیم خوب ملوان بازی داریم. وقتی بازی‌های ملوان را مرور می‌کنیم، متوجه کیفیت خوب آنها می‌شویم. به شخصه فکر می‌کنم که این نسخه از ملوان، با کیفیت‌ترین ملوان در چند فصل اخیر بوده و جا دارد به آقای تارتار و همکاران‌شان تبریک بگوییم. کاملاً مشخص است که چه  چیزی در زمین می‌خواهند و بهترین استفاده را از ابزارهایی که در اختیار دارند، انجام می‌دهند.

وی افزود: جایگاه جدولی ملوان نشان دهنده کیفیت داخل زمین آنها است ولی ما هم تیم نساجی هستیم و شرایط جدول ما را تحت فشار گذاشته و محکوم و مجبور هستیم و برنامه داریم تا ان‌شاالله نمایش خوب و با برنامه داشته باشیم و از میدان سخت بازی با ملوان و در حضور هواداران پرشور تیم دست پُر خارج شویم و خصوصا سه امتیاز را بگیریم.

صداقت در ادامه گفت:  تمرینات خوبی را امروز و دیروز در حضور تماشاگران قائم‌شهری داشتیم. روال کار اینطور است که آخرین تمرین تیم‌ها قبل از هر مسابقه به طور مخفیانه یا پشت درهای بسته انجام می‌شود، اما آنقدر آقا ساکت نسبت به هواداران نساجی که مالکان واقعی تیم هستند، ارادت قلبی دارد که در این شرایط هر دو تمرین را در کنار هواداران انجام دادیم. وقتی به ریسک این موضوع فکر می‌کردیم، دیدیم که انرژی دریافتی از هواداران برای تیم، بیشتر از هر داستان دیگری است و جا دارد از آنها تشکر کنیم.

مربی نساجی صحبت های خود را این‌گونه به پایان رساند:  امیدوارم فردا نیز هواداران در کنار ما باشند و انرژی مثبت را به ما بدهند و به بازیکنان‌شان کمک کنند تا ان‌شاالله اتفاقی که همه دوست داریم، بیفتد و آخر بازی همه‌ی خانواده نساجی خوشحال باشند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز