خبرگزاری کار ایران

درخشان: شکست دادن گل گهر در سیرجان کار راحتی نیست/ امیدوارم گلر جوان پرسپولیس از این فرصت به بهترین شکل استفاده کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۶۵۸

پیشکسوت فوتبال در مورد تقابل این هفته پرسپولیس و گل گهر صحبت کرد.

 

حمید درخشان در‌ گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی ایلنا درباره تقابل پرسپولیس و گل‌گهر اظهار داشت: به نظرم این بازی برای پرسپولیس اصلاً ساده نیست چرا که  گل‌گهر تیم خوبی است و از تیم‌های خوب لیگ برتر است و شکست دادن این تیم در سیرجان اصلا کار راحتی نیست ولی با توجه به شرایط جدول پرسپولیس به سه امتیاز این بازی نیاز مبرم دارد و باید به هر شکل آن را کسب کند وگرنه اگر امتیاز بدهد و فاصله با استقلال بیشتر شود دیگر جبرانش دشوار خواهد بود.

وی در مورد مصدومیت بیرانوند و نبود گلر با تجربه در این تیم هم گفت: در این مورد از ابتدای فصل صحبت شده و بارها گفته بودیم یک گلر ذخیره مطمئن باید جذب شود و نمی‌دانم چرا باشگاه تعلل کرد. جذب یک گلر با کیفیت برای نیمکت که کار سختی نیست ولی به هر حال چیزی است که شده و دیگر صحبت در موردش فایده ندارد. امیدوارم گلر جوان پرسپولیس خوب عمل کند و مثل بازی با ذوب آهن که توانست دروازه را بسته نگه دارد در این دیدارها هم مطمئن ظاهر شود و این بازی‌ها برایش سکوی پرتاب باشد.

پیشکسوت فوتبال در مورد تاثیر تعطیلی سه هفته‌ای مسابقات روی بازی‌ها افزود: به طور حتم وقفه چند هفته‌ای در مسابقات لیگ برتر باعث خواهد شد تا بازیکنان از آمادگی‌ مطلوب و ایده‌آل دور و از شرایط مسابقه خارج شوند. چون امکان ندارد وضعیت ایده‌آل تیم را در این مدت طولانی به صورت کامل حفظ کرد و حتی با انجام تمرینات منظم و چند بازی تدارکاتی نیز آمادگی برای وارد شدن به بازی‌های رسمی ۱۰۰ درصدی نیست.

وی درباره خصوصی‌سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال هم گفت: دو باشگاه منبع مشخصی برای درآمدزایی ندارند، از این رو اگر نهادهای تجاری و خصوصی مسئولیت این دو باشگاه را بر عهده بگیرند، فقط باید هزینه کنند. به خاطر همین هیچ بنگاه، سازمان و موسسه‌ای تمایل ندارد تا سالانه میلیاردها تومان هزینه کند و هیچ درآمدی نداشته باشد. اگر مشکل خصوصی کردن دو باشگاه پرطرفدار ایران حل نشود، به طور تبعاتی را برای فوتبال کشورمان دربرخواهد داشت و هر جفت تیم‌ها از آسیا محروم خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز