خبرگزاری کار ایران

ربیعی سه بار از هدایت ذوب آهن استعفا داد

ربیعی: فوتبال روی بدش را به ما نشان داده/ استعفای من احساساتی نبود

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۰۵۲

محمد ربیعی سرمربی ذوب آهن در نشست خبری پس از شکست 2 گله مقابل شمس آذر، از هدایت این تیم استعفا داد.

به گزارش ایلنا، ذوبی‌ها در نیم فصل دوم برخلاف نیم فصل اول روند بدی داشتند و شکست خانگی مقابل نماینده قزوین باعث شد ربیعی بعد از بازی استعفایش را اعلام کند.

ربیعی در ابتدای نشست گفت: به مجموعه باشگاه شمس آذر و کادرفنی محترم این تیم تبریک می‌گویم و به بازیکنان تیمم خسته نباشید می‌گویم. به نظرم بازی خوبی انجام دادیم و اتفاقات بازی به ضرر ما شد. شاید کسانی که نتیجه را ببینند، برداشت متفاوتی داشته باشند و از آنها درخواست دارم بازی را ببینند چون کیفیت خوب و موقعیت خوبی داشتیم و می‌توانستیم برنده باشیم.

 سرمربی ذوب آهن پس از شکست ۲ بر صفر خانگی برابر شمس‌آذر قزوین در هفته بیست و دوم لیگ برتر در نشست خبری پس از بازی گفت: به نظرم بازی خوبی انجام دادیم اما اتفاقات بازی برخلاف ما شد. فرصت‌های زیادی ایجاد کردیم و از لحاظ فنی می‌توانستیم حتی برنده باشیم ولی به هر حال این فوتبال است و در ۶ بازی اخیر روی بدش را به ما نشان داده است. شانس گلزنی بالایی داشتیم ولی نشد که البته این موضوع چیزی از ارزش‌های بازیکنان ما و حریف کم نمی‌کند.

ربیعی در ادامه با اعلام استعفای خود اظهار داشت: این فوتبال است و در ۶ بازی اخیر روی بدش را به ما نشان داده است. فکر می‌کنم کارم را در ذوب‌آهن از روز اول تا الان انجام داده‌ام. اگر هواداران نیز حرفی می‌زنند کاملا حق دارند و همین‌جا دست باشگاه را باز می‌گذارم و استعفایم را اعلام می‌کنم.

وی افزود: همین الان و در دوره من هیچوقت ذوب‌آهن به رتبه دورقمی نرسید و همیشه تک‌رقمی بود و خوشحالم که تا این قدر توقع‌ها را بالا برده‌ایم. نتیجه را واگذار کردیم ولی فوتبال درستی را ارائه کردیم. نمی‌خواهم ارتباطم با هواداران به هم بخورد و چیزی که مهم است موفقیت ذوب‌آهن است. خدا می‌داند که تا زمانی که هدایت این تیم را بر عهده داشتم با تمام وجود کار کردم و در ادامه مسیر برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم.

ربیعی در پاسخ به سوالی مبنی بر احساساتی بودن استعفای او، گفت:  من مربی کم تجربه‌ای نیستم و بحث احساساتی شدن نیست. چهارصد بازی در لیگ‌های مختلف ایران سرمربیگری کردم. اگر الان هم این تصمیم را آمدم اعلام کردم، احساسات نیست.

او در ادامه درباره تاثیر هواداران بر استعفایش توضیح داد:  ذوب آهن برای من خیلی عزیز است و هواداران اصیل دارد اما خودم علاقمند بودم در بازی‌های خانگی هواداران بیشتری داشته باشد. همین هوادارانی که آمدند هم محترم هستند و نظرشان برای من محترم است. قرار نیست فقط نتایج نیم فصل دوم را در نظر بگیریم و باید نیم فصل اول هم در نظر گرفته شود. ذوب آهن دو بازی بیرون خانه را مساوی کرده و سه بازی خانگی را باخته که هر سه بازی حقش شکست نبوده. اما این اتفاق رخ داده؛ در بازی خوزستان پنالتی مسلم ما را نگرفتند و امروز هم پنالتی مسلم را نگرفته و دیدید که از کجا گل خوردیم. شما دیدید از دهانه دروازه چند توپ را از دست دادیم، رخ داده است دیگر چه کار کنیم؟ اگر هوادار این همه موقعیت را می‌بیند و گل می‌شود، شاید مقصر منم. از نظر من از دست دادن این همه فرصت طبیعی نیست. امیدوارم اتفاقات بهتری برای اینجا بیفتد.

سرمربی ذوب آهن رد پاسخ به سوالی درباره نقل و انتقالات این تیم در پنجره اخیر بیان داشت: گذشته است و نمی‌خواهم در موردش صحبت کنم؛ شاید باید همان موقع صحبت می‌کردم. وقتی چیزی را آن موقع صحبت نکردم، وقت دارم حرف نزده را همیشه بزنم. اصلا دوست ندارم به گذشته برگردم اما من این روزها را پیشبینی کردم و در اختیار هیئت مدیره گذاشتم. اما الان زبان گلایه ندارم، به هر حال تیم من شکست خورده و مسئولیتش برعهده من است و از تمامی شاگردانم تشکر دارم. آنها با تمام وجود و توان زحمت کشیدند و این اتفاق افتاده است.

ربیعی در پایان گفت: من این همه جا کار کردم، شما دیدید از جایی بیرون بیایم و صحبت کنم؟ یک جایی از آلومینیوم اراک بیرون آمدم شما فهمیدید چرا؟ کار حرفه‌ای دارم و صحبت‌های زیادی در مورد پیشنهاد فولاد و نیم فصل بود اما من آنجا هم کار حرفه‌ای انجام دادم و هم اخلاقی. بعدا که مگوها گفته شود، هواداران متوجه خواهند شد. اما امروز دست باشگاه را باز گذاشتم و اختیار با آنهاست. برای بار سوم (در این نشست خبری) استعفایم را از هدایت ذوب آهن اصفهان اعلام می‌کنم.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز