خبرگزاری کار ایران

قدمِ خوش دروازه بان برزیلی برای نساجی

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۶۱۲۱

لوآن پولی دروازه بان جدید نساجی عملکرد خوبی را در این تیم داشته است.

به گزارش ایلنا، بعد از انجام بازی‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر، نساجی مازندارن یکی از سه تیمی بود که در این هفته پیروز از زمین مسابقه بیرون آمد و با کسب سه امتیاز مهم خارج از خانه، از قعر جدول 6 امتیاز فاصله گرفت و در فاصله پنج هفته تا پایان لیگ، به بقا امیدوار تر شد.

نساجی که علیرضا رضایی را به دلیل مصدومیت تا پایان فصل در اختیار نداشت، در 4 بازی اخیر خود از گلر برزیلی‌اش یعنی لوآن پولی در دروازه خود بهره گرفته است و مصدومیت رضایی که در ابتدا اتفاق خوبی به نظر نمی‌آمد، حالا به فال نیک گرفته شد و لوآن پولی با عملکرد خود در ترکیب نساجی قوی ظاهر شده است.

او در این 4 بازی که در قفس توری نساجی قرار گرفته 3 بار کلین شیت کرده و فقط 1 گل دریافت کرده است. همچنین نساجی موفق شده در 2 بازی از این 4 مسابقه پیروز شود و 6 امتیاز حساس را جمع آوری کند تا امیدها برای بقا در این تیم زنده شود.

نساجی در ادامه نیز باید مقابل پرسپولیس، استقلال خوزستان، استقلال، هوادار و فولاد قرار گیرد که مسیر سختی برای این تیم خواهد بود. ساکت الهامی امیدوار است با درخشش گلر خارجی خود در این بازی‌ها، لیگ را با خاطره خوبی به اتمام برساند و سهمیه این تیم را در لیگ برتر برای فصل آینده حفظ کند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز