خبرگزاری کار ایران

داوران فوتسال و مشکل دریافت حقوق

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۸۱۸۲

داوران فوتسال اکنون با چالش بزرگی در خصوص دریافت مطالبات خود مواجه شده‌اند.

به گزارش ایلنا، گویا حق‌الزحمه داوران از سال ۱۴۰۲ هر دو ماه یک‌بار پرداخت شده است ولی نه طبق قولی که برای افزایش حق‌الزحمه‌ها داده بودند بلکه با مقیاس قدیم و باز هم به‌طور غیرقابل باوری با پایین‌ترین نرخ! درحالی که قرار بود حق‌الزحمه داوران افزایش ۴ برابری داشته باشد. داوران فوتسال از نبود انگیزه داوری و وعده و وعیدهای پوچ می‌گویند.

 معوقات سال ۹۷ سه سال بعد پرداخت شد!

تعدادی از داوران فوتسال از پرداخت معوقات سال ۹۷ در سال ۱۴۰۰ خبر داده‌اند، معوقاتی که چند داور دیگر اذعان داشتند که اگر پرداخت هم شده متوجه پرداختش نشده‌اند! طبق صحبت بانوان داور گویا سازمان لیگ هم از سال ۱۳۹۸ به بعد را بجز سال ۱۴۰۱ پرداخت کرده است ولی مبلغ دریافتی آن‌قدر کم بوده است که تا پرینت حساب و ریز پرداختی‌ها را نبینند متوجه دریافت نمی‌شوند!

 سال ۱۴۰۱ پرداخت نشده است

درحالی که هنوز پرداختی‌ها با مقیاس قدیم پرداخت می‌شود و افزایش حق‌الزحمه‌ها لحاظ نشده است ولی سازمان لیگ هنوز معوقات سال ۱۴۰۱ را هم پرداخت نکرده است. به گفته داوران فوتسال ایران مقیاس قدیم آن‌قدر پایین هست که هیچ برنامه‌ریزی برای آن پرداختی‌ها نمی‌شود انجام داد و اگر پای حساب و کتاب به میان بیاید درعمل داوران باید از جیب شخصی برای ایاب و ذهاب هم بگذارند تا بتوانند رقابت‌ها را قضاوت کنند. داوران فوتسال ایران امیدوارند، بدهی پرداخت نشده‌شان با مبلغ روز محاسبه و پرداخت شود نه با همان مبلغی که سال‌های گذشته باید پرداخت می‌شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز