خبرگزاری کار ایران

سلام به مهندس جدید لیگ برتر به رنگ استقلال

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۱۰۲۱

ابوالفضل جلالی با ارسال یک پاس گل دیگر، تعداد پاس‌ گل‌هایش را ۲رقمی کرد و از ریکاردو آلوز سبقت گرفت.

به گزارش فوتبال ایلنا، استقلال در چارچوب هفته بیست‌وهفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی میزبان فولاد بود و موفق شد با یک گل از سد این تیم پایین‌جدولی بگذرد و مجددا با سبقت گرفتن از رقیب سنتی خود به صدر جدول رده‌بندی بازگردد.

تنها گل این مسابقه به وسیله ایمان سلیمی زده شد. مدافع پیش‌تاخته آبی‌پوشان ارسال کرنر ابوالفضل جلالی از سمت چپ را با ضربه سر به قعر دروازه شهاب گردان فرستاد تا دومین گل خود در این فصل را به‌ثمر برساند.

نکته مهم این گل اما اثرگذاری مجدد شماره ۳۳ استقلال بود. ابوالفضل جلالی، وینگ‌بک ملی‌پوش آبی‌پوشان تهرانی پس از ۲ هفته،مجددا پاس گل داد تا با دو رقمی کردن پاس گل‌هایش یک مرتبه دیگر از ریکاردو آلوز پیشی بگیرد و به تنهایی در صدول بهترین پاس گل‌دهندگان بایستد.

جلالی در این بازی عملکرد بسیار خوبی داشت و اگر گوستاوو بلانکو و رافائل سیلوا بادقت‌تر بودند، می‌توانست بیش از یک پاس گل در هفته بیست‌وهفتم به‌ثبت برساند ولی این اتفاق رخ نداد. این بازیکن ۲۵ ساله در نیم‌فصل دوم جزو سه ستاره اصلی تیم تحت هدایت جواد نکونام بوده و توانسته ردپای پررنگی در موفقیت‌های تیمش تا به اینجا بر جای بگذارد. او پیش از دیدار با تراکتور و ذوب‌آهن، در چهار بازی متوالی پنج پاس گل برای هم‌تیمی‌هایش فرستاده بود.

باید دید این بازیکن سه‌کارته در سه هفته پایانی می‌تواند همچنان صدرنشین جدول پاس گل‌دهندگان باقی بماند یا قافیه را به مدافع این عنوان، یعنی ریکاردو آلوز، خواهد باخت. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز