خبرگزاری کار ایران

مدیر کل امداد هرمزگان در دیدار با ارجمند مدیر عامل شرکت توزیع برق هرمزگان خبر داد:

3هزار و100 خانواده توانمند و از حمایت کمیته امداد خارج شده اند

asdasd
کد خبر : ۶۴۶۹۹

ایلنا: در حال حاضر سیاست های کمیته امداد به سمت توانمندسازی خانواده های تحت حمایت سوق پیدا کرده است تا بتوان از این طریق به خانواده ها خدمت کرد.

 

 به گزارش ایلنا از بندرعباس، مرتضی موصلی در این دیدار اظهار داشت: کمیته امداد در گذشته تنها برای رفع معیشت خانواده های تحت حمایت و نیازمندان جامعه شناخته می شد که در آن مقطع امر ضروری بود.

موصلی اضافه کرد: اما در حال حاضر سیاست های کمیته امداد به سمت توانمندسازی خانواده های تحت حمایت سوق پیدا کرده است تا بتوان از این طریق به خانواده ها خدمت کرد.

وی خاطر نشان کرد: توانمندسازی فکری و فرهنگی در اولویت کاری قرار دارد زیرا پیش نیاز دیگر توانمندسازی ها، توانمندسازی فکری است تا بتوان کرامت و عزت نفس خانواده ها را حفظ کرد و در زمینه اقتصادی و معیشتی نیز قدم هایی برای آنها برداشت.

موصلی اظهار داشت: کمیته امداد هرمزگان در حال حاضر افتخار دارد به 55 هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر 130 هزار نفر خدمت رسانی انجام دهد که یکی از اهدافی که این نهاد دنبال می کند این است که زمینه ای فراهم نماید که خانواده های تحت حمایت خودکفا شده و از حمایت کمیته امداد خارج شوند.

وی یادآور شد: در سال گذشته توانستیم 3 هزار و100خانواده را توانمند کنیم و از حمایت خارج شده اند و نیازی به حمایت مالی امداد ندارند.

مدیر کل کمیته امداد هرمزگان در پایان خاطر نشان کرد: کمیته امداد در زمینه توسعه فرهنگ انفاق و نوعدوستی قدم های خوبی برداشته تا بتواند سنت های حسنه الهی را در جامعه نهادینه کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز