خبرگزاری کار ایران

نگرانیِ نیروهای شرکتی مخابرات گیلان از به تعلیق درآمدن خدمات درمانی برای آن‌ها/ فرصت یک ماهه تامین اجتماعی به شسکام

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۲۵۸۱

به دلیل‌ عدم پرداخت ۳ ماه متوالی حق بیمه توسط شرکت شسکام به سازمان تامین اجتماعی، نیروهای شرکتی مخابرات گیلان برای مدت کوتاهی از پوشش خدمات درمانی خارج شدند.

جمعی از نیروهای شرکتی مخابرات گیلان در تماس با خبرنگار ایلنا، از بدهیِ شرکتِ شسکام به سازمان تامین اجتماعی و به تعلیق درآمدنِ خدمات درمانی برای خود و خانواده‌هایشان ابراز نگرانی کردند. 

به گفته‌ی این نیروها؛ از تاریخ اول فروردین ۱۴۰۱ به دلیل‌ عدم پرداخت ۳ ماه متوالی حق بیمه توسط شرکت شسکام به سازمان تامین اجتماعی، نیروها از حمایت و پوشش درمانی خارج شدند اما بعد از جلسه‌ای که بین رئیس هیأت مدیره انجمن صنفیِ کارگری مخابرات گیلان، نماینده شرکت شسکام و مدیر کل سازمان تامین اجتماعی استان گیلان برگزار شد، سازمان تامین اجتماعی با پرداخت ده درصد بدهیِ شرکت به تامین اجتماعی موافقت کرد و مشکل نیروها به طور موقت تا اردیبهشت ماه حل شد. 

به گفته‌ی آن‌ها؛ روی هم رفته این نیروهای شرکتی ۸ ماه معوقه‌ی بیمه دارند اما اینبار به دلیل عم پرداخت حق بیمه در سه ماه متوالی نیروهای از پوشش بیمه خارج شدند. 

آن‌ها با ابراز نگرانی از وضعیت پیش آمده، می‌گویند: مشکل نیروها به صورت موقت حل شده است اما ما نگرانیم شرکت شسکام بدهی خود را تا اردیبهشت با سازمان تسویه نکند و آن‌ها بازهم از پوشش درمانی خارج شوند. 

به گفته‌ی این نیروها؛ سازمان تامین اجتماعی به شرکت شسکام فرصت یک ماهه داده است و دیگر هیچ عذری را قبول نمی‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز