خبرگزاری کار ایران

چسب سنگ مگا استون معجزه ای در صنعت ساختمان

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۴۰۹۶

مگا استون یک برند بین المللی در زمینه تولید انواع چسب ساختمانی از جمله چسب سنگ اسلب، چسب پرسلان , چسب کاشت میلگرد و چسب سنگ نما به صورت حرفه ‌ای فعالیت می کند. محصولات ارائه شده توسط این برند بر پایه دانش بنیان طراحی و تولید می گردد و با داشتن ساختار مولکولی ویژه از قابلیت ‌های فنی بالایی برخوردار است.

به دلیل پیشرفت های زیادی که در تکنولوژی رخ داده نحوه اجرای بخش های مختلف ساختمان ها مشخص کننده نوع کلاس کاری و سطح دانش فنی مهندسان اجرا کننده آن است. مهندسان تراز اول سعی می کنند در اجرای پروژه های ساختمانی از محصولات ماندگار با استقامت و زیبایی بالا در جهت کاهش هزینه ها استفاده نمایند.

مگا استون انواع مختلف چسب سنگ را متناسب با بخش‌ های گوناگون ساختمان تولید کرده، تا با استفاده از آن در پروژه ها بتوان روند ساخت و ساز را با سرعت بیشتری پیش برد.

چسب سنگ اسلب به راحتی می ‌تواند سنگ گرانیت و کلیه قطعات سیمانی پیش ساخته بزرگ، سرامیک های بزرگ و صفحات آهنی را بچسباند.

چسب کاشت میلگرد با داشتن ترکیبات شیمیایی خاص در بسته بندی های مختلف به بازار ارائه می گردد و به دلیل سهولت در اجرا هیچگونه ضایعاتی ندارد.

 

معرفی کامل چسب سنگ اسلب

 

سنگ های خام را پس از استخراج از معادن در کارخانجات سنگبری در ابعاد و اندازه های مختلف برش می دهند. سنگ اسلب یکی از انواع سنگهای ساختمانی با ابعاد بزرگ  می باشد که دارای طرحهای زیبایی است که به دلیل داشتن ابعاد بزرگ طرح ها به صورت کامل بر روی آن دیده می شود.

سنگ اسلب را در بخش های داخلی ساختمان ها نصب می کنند و به دلیل داشتن طرح های زیبا مناسب ترین گزینه برای ورودی هتل ها , سالن های کنفرانس و اجتماعات , مراکز گردشگری و موزه ها نمایشگاه ها و به طور کلی تمامی مراکز تجاری و اداری و مسکونی مناسب است .

برای اتصال بهتر سنگ های اسلب باید از چسب‌ های مناسب استفاده شود. چسب سنگ اسلب مگا استون یکی از بهترین متریال هایی بوده که در حال حاضر در بازار موجود است.

چسب سنگ اسلب در دو نوع عادی و فوری عرضه می گردد و نسبت به سایر محصولات موجود در بازار دارای قدرت بیشتری بوده که با اطمینان خاطر می توان از آن در شرایط مختلف استفاده کرد.

داشتن دستکش و ماسک در هنگام استفاده از چسب سنگ اسلب به دلیل اینکه حاوی مواد شیمیایی می باشند لازم و ضروری است.

از مهم ترین ویژگی های چسب سنگ اسلب مگا استون می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

سرعت بالای اجرا

با استفاده از این چسب با تعداد نیروهای کمتر می توان متراژ بیشتری را سنگ کاری کرد؛ چرا که سرعت کار افزایش پیدا می کند.

کاهش هزینه های اجرا

به دلیل افزایش سرعت در نصب و کمتر بودن هزینه دستمزد تا حد زیادی هزینه ‌های مربوطه را کاهش می دهد.

داشتن مقاومت بالا

با استفاده از چسب مگا استون اتصال سنگ به صورت مادام العمر شده و در برابر زلزله نگرانی برای افتادن سنگ از روی نما یا دیوارها وجود ندارد.

مقاومت در دمای بالا

این چسب ها تا ۱۲۵ درجه سانتیگراد تحمل شوک حرارتی را دارند.

خاصیت الاستیسیته

خاصیت الاستیسیته این چسب موجب می ‌شود تا ناشاقولی زیر صفحه سنگ را از ۳ تا ۵ سانتیمتر به راحتی برطرف کند.

ایجاد پیوند مولکولی

ترکیبات خاص چسب موجب به وجود آمدن پیوند مولکولی بین سنگ و زیرساخت سنگ می گردد. به همین سبب در اثر ضربه شدید و حتی زلزله این سنگ ها از بدنه ساختمان جدا نمی ‌شوند.

چسب سنگ مگا استون معجزه ای در صنعت ساختمان

 

معرفی کامل چسب پرسلان

 

چسب پرسلان جزء جدیدترین محصولاتی است که در صنعت کاشی و سرامیک با تکنولوژی های جدید تولید می شود . در روند تولید این چسب تمامی نقطه ضعف های محصولات قدیمی گرفته شده و از آن می ‌توان به عنوان یک محصول با کیفیت در صنعت ساختمان سازی نام برد.

در میان تمامی کفپوش ها و دیوارپوش ها کاشی و سرامیک پرسلان جایگاه خاصی دارند که علاوه بر زیبایی و شکیل بودن سرعت نصب آنها موجب شده تا در شرایط مختلف جزء گزینه های اصلی قرار بگیرند.

چسب پرسلان بر پایه سیمان و مواد معدنی اصلاح شده با پلیمر و افزودنی های مختلف تولید می گردد که با داشتن قدرت چسبندگی بالا، انعطاف پذیری و زمان گیرش استاندارد از چسب های پراستفاده است.

از چسب پرسلان برای چسباندن انواع کاشی و سرامیک های معمولی، پرسلان، سنگ های طبیعی و مصنوعی، موزاییک های معمولی، شیشه ‌ای و در سطوح افقی و عمودی استفاده می کنند.

دلایل زیادی وجود دارد که در حال حاضر از ملات سیمان و ماسه برای چسباندن کاشی و سرامیک استفاده نمی ‌کنند و چسب پرسلان به عنوان یک جایگزین مناسب قرار گرفته است.

برخی از مزیت های استفاده از چسب پرسلان:

قدرت چسبندگی بالا

در چسب پرسلان مواد شیمیایی و چسبنده خاصی قرار گرفته که با داشتن خواص ارتجاعی مقاومت آن به نسبت ملات ماسه و سیمان چندین برابر است.

سرعت اجرایی بالا

چسب پرسلان برای آماده شدن نیازی به اضافه کردن مواد خاص ندارد , به همین جهت سرعت استفاده و اجرای آن بالا است.

کیفیت اجرای خوب

می توان با اضافه کردن میزان دقیق ملاط چسب , از چسب های با انعطاف پذیری بالا و مقاوم در برابر گرما، رطوبت و سرما استفاده کرد.

کم کردن بار کف سازی

استفاده کردن از چسب پرسلان تأثیر زیادی در کم کردن بار کفسازی و بار مرده منتقل شده به کل سازه دارد.

 

از چسب پرسلان به دلیل خاصیت ارتجاعی بالا در تمامی فضاهای که احتمال حرکت یا لرزش در سازه وجود دارد، استفاده می کنند. چرا که این چسب توانایی نگهداری کاشی و سرامیک را تا اوزان بالا را دارد.

بیشترین محیط ‌هایی که از چسب پرسلان در آن استفاده می شود، فضاهایی مانند استخر، کشتارگاه، حمام، آشپزخانه، سرویس بهداشتی، مخازن آب و به طور کلی تمامی محیط های مرطوب است.

 

چسب سنگ مگا استون معجزه ای در صنعت ساختمان

چسب کاشت میلگرد و بولت

 

کاشت میلگرد به دلایل زیادی صورت می گیرد که با اجرای آن مقاومت بتن افزایش پیدا می کند. از مهمترین دلایلی که باعث کاشت میلگرد می‌ شود، تغییر در مشخصات فنی نقشه ها و طرح ها، اجرای سازه ها با تغییر کاربری فضا است. چسب کاشت میلگرد جزء مهمترین تجهیزاتی بوده که برای کاشت میلگردها لازم و ضروری است.

با توجه به رقابت زیادی که در بازار ساخت محصولات ساختمانی وجود دارد، در حال حاضر برندهای گوناگون در حوزه تولید چسب کاشت میلگرد فعالیت می ‌کنند که چسب مگا استون یکی از با کیفیت ترین های موجود در بازار است.

چسب کاشت میلگرد به شیوه های مختلف تولید و به بازار ارائه می گردد.

چسب کاشت میلگرد کپسولی

 

این نوع چسب در داخل شیشه های شفاف تولید و به بازار ارائه می گردد. ترکیبات این چسب به صورت دو جزئی بوده و شامل رزین های پلی استر و رزین اپوکسی وینیل استر است. چسب کاشت میلگرد پس از شکستن جداره شیشه در مدت زمانی کوتاه گیرش بسیار بالا ایجاد می کند که در برابر محیط های بسیار خورنده و اسیدها مقاومت می کند.

چسب کاشت میلگرد کارتریج

 

چسب کاشت میلگرد کارتریج به صورت دو جزئی بوده و عموماً جزء اول بر پایه رزین اپوکسی و پلی استر و وینیل استر و جزء دوم به عنوان سخت کننده بر پایه پلی آمین است. از این چسب به منظور کاشت آرماتور در سطوح مختلف بتنی، سنگی و چوبی استفاده می کنند. این چسب به دو صورت تک محوره و دو محور ارائه می گردد. در حالی که جزء دوم به عنوان سخت کننده جدا از محفظه جزء اول قرار بگیرد به آن دو محوره و زمانی که سخت کننده در داخل محفظه رزین قرار بگیرد به آن چسب کاشت میلگرد تک محوره می گویند.

 

چسب کاشت میلگرد حجمی

 

این نوع چسب به دو صورت دو جزئی و سه جزئی به بازار ارائه می گردد. نوع سه جزئی این چسب بر پایه رزین اپوکسی، سخت کننده پلی آمید و هاردنر یا سخت کننده سیمان می باشد و از آن برای نصب آرماتور در سیمان استفاده می‌ کنند. این چسب قدرت چسبندگی بسیار زیادی در سطح های متفاوت سیمان ایجاد می کند و به دلیل پایداری کششی و خمشی بسیار عالی مورد توجه مهندسین قرار دارد.

 

مزایای استفاده از چسب کاشت میلگرد مگا استون:

 

سرعت و سهولت در زمان اجرای کاشت میلگرد

امکان استفاده از آن بدون حلال

بدون پاشش با وجود نرم و روان بودن

بدون تأثیر پذیری از شرایط محیط

دارای قدرت چسبندگی بالا و مقاومت فشاری خوب

چسب سنگ مگا استون معجزه ای در صنعت ساختمان

سخن آخر

در صورت نیاز به تهیه انواع چسب سنگ اسلب، چسب پرسلان و چسب کاشت میلگرد بهتر است آن را از محصولات مگا استون تهیه کنید، تا ضمن اطمینان از کیفیت بالا و قیمت های مناسب تری هم بهره ببرید. در مجموعه مگا استون کارشناسان با محاسبه و برآورد مقدار دقیق چسب مورد نیاز برای هر پروژه می توانند از تحمیل هزینه های اضافی به کارفرمایان جلوگیری کنند و با معرفی محصولات مناسب شرایط خرید را برای همه خریداران آسانتر نمایند.جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه تهیه و مشخص کردن هزینه های نهایی با کارشناسان مگان استون در ارتباط باشید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز