خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان:

نمایشگاه و جشنواره مطبوعات قزوین مرداد ماه برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۸۸۱۵

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: از برگزاری آخرین نمایشگاه مطبوعات و رسانه استان زمان زیادی می‌گذرد و بازه زمانی مرداد ماه امسال نمایشگاه در کنار جشنواره برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، نخستین نشست هماهنگی برگزاری نمایشگاه و جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان قزوین، پیش از ظهر امروز در سالن جلسات معاونت سیاسی استانداری برگزار شد.

حسین براتی در این نشست گفت: تاکنون سازمان مدیریت و برنامه ریزی، شهرداری، شورای شهر، شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی و خانه مطبوعات در کنار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اعضای ستاد برگزاری این نمایشگاه انتخاب شده‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با اشاره به اهمیت و جایگاه جشنواره و نمایشگاه مطبوعات و رسانه استان‌ها عنوان کرد: از برگزاری آخرین دوره نمایشگاه زمان زیادی می‌گذرد، حتی در سطح ملی هم این نمایشگاه با تاخیر چند ساله همراه بود.

وی ادامه داد: در قزوین برای استفاده از رسانه‌ها و ایجاد پل ارتباطی و یا تقویت این تعامل، می‌توان از ظرفیت جشنواره مطبوعات و رسانه‌ها استفاده کرد که مورد استقبال استاندار هم قرار گرفت.

این مسئول بیان کرد: برای برپایی نمایشگاه و جشنواره به همکاری دستگاه‌های مختلف و حتی صنایع نیاز داریم و برای حوزه رسانه نیازمند هم‌فکری و همراهی نهادهای مختلف هستیم.

در این نشست عباس کاظمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری؛ حسین براتی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان؛ مسعود میرزاپور، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل ارشاد؛ لیلا پیاهو، رئیس گروه معاونت هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان؛ قاسم الهیاری، رئیس کمیسیون فرهنگی و عضو شورای شهر قزوین؛ مجتبی انتظاری، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قزوین؛ مجید دقیقی، معاون امور اجرایی نمایشگاه بین‌المللی استان قزوین و سید مصطفی جعفری، رئیس خانه مطبوعات استان قزوین حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز