خبرگزاری کار ایران

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد؛

جاده‌های کوهستانی مازندران به علت بارش برف لغزنده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۵۹۸

جاده‌های کوهستانی مازندران از جمله چالوس، هراز و سوادکوه هم اکنون به دلیل بارش باران و برف، لغزنده است.

 به گزارش ایلنا، مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: ترافیک در جاده چالوس مسیر جنوب به شمال محدوده سیاه بیشه و سنگین در مسیر شمال به جنوب محدوده‌های میانک، پل دزدبن، انارک، تونل کندوان پیچ سرهنگ و سه راهی دیزین و در آزادراه تهران – شمال مسیر جنوب به شمال حدفاصل تونل البرز تا انتهای آزاد راه سنگین است.

تردد در جاده‌های هراز، سوادکوه رفت و برگشت، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

در ضمن جاده چالوس بارش برف و باران  و  جاده‌های هراز و سوادکوه، آزادراه تهران – شمال دارای بارش باران گزارش شد و سطح این جاده‌ها لغزنده است.  

به علت وجود سرما و یخبندان جاده چالوس؛ رانندگان حتما" تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ، سوخت کافی، لباس گرم و غذا به همراه داشته باشند تا به مشکلی برخورد نکنند.

رانندگان با سرعت مطمئنه در جاده‌ها حرکت کنند و به علت احتمال ریزش سنگ از کوه، در کنار جاده‌های کوهستانی توقف نکنند تا شاهد حوادث دلخراش نباشیم.

مسافران و رانندگان می‌توانند برای آگاهی از آخرین وضعیت راهها، انسداد‌ها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه کنند و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز